توجه مردم نسبت به مستمندان در عید قربان 96/06/04

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با توجه به در پیش بودن عید قربان گفتند: اگر هفتاد نفر شریک شوند برای قربانی کردن همان ثواب یک نفر را دارد که مورد تأکید قرار گرفته است و مستمندان چشم به راه گوشت‌های قربانی هستند.

ایشان با اشاره به عید الله اکبر یعنی عید غدیر و روز عرفه در این ماه افزودند: خیرات و برکات و نیایش‌های مخصوصی برای این روزها به ما سفارش شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع) در این ماه عنوان کردند: ایشان در ۵۸ سالگی توسط هشام بن عبدالمک به شهادت رسیدند و روایات قابل توجهی از این امام بزرگوار بر جای مانده است و در یک روایت خطاب به جابر فرمودند ما آنچنان برخوردار از علم و دانش هستم که از علم آنچه بوده و تا آنچه تا روز قیامت است خداوند به ما عنایت کرده است و در حدیث دیگری آمده که انسان باید تلاش کند واعظ خود باشد.

ایشان با اشاره به اعتراضات علیه رئیس جمهور کشور ایالات متحده نیز گفتند: در ایالات این کشور اعتراضات جدی علیه نژادپرستی انجام می‌شود و سران آمریکا در رابطه با رئیس جمهور این کشور مطرح می‌کند که کار ترامپ و ادامه کار آن با تردید مواجه است زیرا ترامپ اصول اولیه حکومت داری را نمی‌داند و در تلاش هم نیست که یاد بگیرد و دسترسی به کدهای تسلیحاتی آمریکا توسط فردی کوتاه فکر مانند ترامپ قابل درک نیست.

امام جمعه قم همچنین یاد و خاطره شهدای ایرانی در سال ۱۳۶۶ و سال ۱۳۹۴ در کشور عربستان و شهادت سید محمد باقر حکیم در حرم مولای متقیان را گرامی داشتند.

 

دیدگاه‌ها   

خواجه
#2 خواجه 1396-06-08 14:33
خون مردم رو توی شیشه کردید دیگه مردم توانی ندارند که به کسی کمک کنند ای لعنت ای لعنت به رییس جمهور خائن برادرش دزدی میکنه دستگیرش میکنند وزیرهای کابینش پول میدن میارنش بیرون دولت اسلامی اینه؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا اینه که وزیرهای دولت برای آزادی یک فاسد تلاش کنند
نقل قول کردن
ناشناس
#1 ناشناس 1396-06-04 07:46
با سلام توجه ویژه نسبت به مستمندان باید ورد زبان همه مسئولین باشد و تنها به حرف نباشد و اول مسئولین عمل کنند مثلا شما قبل از این سخنرانی مبالغی را به عنوان کمک به موسسه ای در نظر بگیرید و این کار را رسانه ای کنید تا الگوی دیگران شود و مردم حرف و عمل را باهم ببینند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.