حربه دشمن گرفتن باور از ملت‌ها است/ لزوم توجه به صحیفه سجادیه96/06/24

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه فرمودند: از جمله نقشه‌ها و حربه‌های دشمنان گرفتن باور و هویت از ملت‌ها است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار اعضای کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با اشاره به تهاجم فرهنگی که علیه کشور صورت می‌گیرد، اظهار داشتند: دشمن نقشه‌های شومی را برای اهداف ننگین خود دارد و از جمله این نقشه‌ها و حربه‌ها گرفتن باور و هویت از ملت‌ها است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه نیازمند جهاد عظیم فرهنگی هستیم، تأکید کردند: در زمینه فرهنگی باید اقدامات و فعالیت‌ها به صورت عمیق و ریشه‌ای و تأثیرگذار باشد.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه ضمن تأکید بر اینکه باید به نیازهای نسل جوان و نوجوان امروز پاسخ داده شود، ابراز کردند: در برگزاری کنگره باید توجه به صحیفه سجادیه به شکلی باشد که از طریق داستان و قالب‌هایی که برای این گروه سنی جوابگوست به این گروه‌های سنی عرضه شود و برای آنها قابل استفاده باشد.

ایشان در ادامه به فعالیت‌های بین المللی این کنگره اشاره و عنوان کردند: امروز مشتاقان مکتب اهل بیت(ع) به دلیل وازدگی از غرب مشتاق مکتب اهل بیت(ع) هستند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین با اشاره به معارفی که در صحیفه سجادیه آمده است بیان کردند: دوست و دشمن به این معارف الهی که در کتاب آمده معترف هستند و باید از ظرفیت‌های عظیم این کتاب برای آشنایی هر چه بهتر مردم با آن استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.