هیئت نظارت بر برجام پاسخ متناسبی به تهدیدات آمریکا بدهد/ آمریکا پرچم‌دار بر هم زدن برجام است96/06/29

عضو مجلس خبرگان رهبری فرمودند: این توافق که بین ایران و 6 کشور بسته‌شده فقط بین ایران و آمریکا نیست که اگر این کشور بخواهد آن را تهدید کند؛ برجام دچار فروپاشی شود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اجلاس سوم این مجلس در جمع خبرنگاران درباره اقدام ایران در صورت نقض برجام توسط آمریکا اظهار داشتند: صحبت‌های دشمنان ما جدید نیست و از ابتدای انقلاب تا امروز با تهدیدات آن‌ها آشنا هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: تعبیر امام راحل (ره) همیشه این بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شما مطمئن باشید که اگر آن‌ها توان انجام کاری را داشتند تا انقلاب را زمین‌گیر و مشکل جدی برای آن ایجاد کنند؛ تاکنون این کار را کرده بودند و انقلاب ما به 40 سالگی نمی‌رسید.

با توجه به حضور رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی و بصیرت ملت ایران معتقد هستم همان‌گونه که از ابتدای انقلاب تا امروز با مقاومت و همت مردم ایران در برابر تهدیدات دشمن ایستاده از این به بعد هم خواهد ایستاد و جزء رسوایی برای آن‌ها چیز دیگری نخواهد ماند.

آیت‌الله حسینی بوشهری بابیان این‌که امروز در دنیا آمریکا به‌صورت آشکار پرچم‌دار بر هم زدن برجام است؛ افزودند: این کشور به‌عنوان پرچم‌دار تهدید علیه ملت ایران است.

این توافق که بین ایران و 6 کشور بسته‌شده فقط بین ایران و آمریکا نیست که اگر این کشور بخواهد آن را تهدید کند؛ برجام دچار فروپاشی شود. آنچه برای جهانیان ثابت خواهد شد سخنان مقام معظم رهبری و ملت ایران مبنی بر انجام ندادن تعهدات توسط آمریکا است.

ما انتظار داریم هیئتی که برای نظارت بر برجام تعیین‌شده پس از بازگشت رئیس‌جمهور از سازمان ملل پاسخی درخور و متناسب با تهدیدات آمریکا بدهد تا این کشور برای همیشه احساس کند که نمی‌تواند در برابر اراده ملت ایران حرفی بزند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کردند: آن‌ها باید بفهمند که انجام هر حرکتی که بخواهد ملت ایران را تحقیر کند از توانشان خارج است.

دیدگاه‌ها   

ایستا
#3 ایستا 1396-06-31 07:11
پاسخ نمی دهند که کوبنده باشه
نقل قول کردن
ناشناس
#2 ناشناس 1396-06-30 19:35
برجام خوابیه که تعبیری نداره روحانی در بن بست گرفتار شده
نقل قول کردن
حمیدرضاوفایی
#1 حمیدرضاوفایی 1396-06-29 08:26
هیئت نظارت بر برجام همه سوری است و سیاست است که با مردم بازی می کند تا اصلاح طلبان در راس قدرت هستند وضع همینگونه است و تغییری نمی کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.