آمریکا با تهدیدهایش کشورهای زیادی را با ایران هم‌پیمان کرد/ وظیفه ما اطاعت از دستورات ولی‌فقیه است 96/07/26

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آمریکا با تهدیدهایش کشورهای زیادی را با ایران هم‌پیمان می‌کند، فرمودند: ترامپ نباید با سخنان سخیف دولت و ملت ایران را خطاب قرار دهد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، دیشب در یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید حججی اظهار داشتند: سوال متداولی که در مراسم گرامیداشت شهدا مطرح می‌شود، این است که شهدا کار جاودانه در جامعه انجام داده‌اند و نیازی به همایش و یادواره ندارند که باید در جواب گفت، هدف اصلی برپایی همایش شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

ایشان با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری یادواره شهدا، انتقال پیام‌های شهدا به نسلی است که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، افزودند: وقتی یادواره شهدایی برگزار می‌شود، می‌خواهیم با تمام معنا بگوییم که ایثار چیست و عاشقانه سردادن برای اسلام چگونه اتفاق می‌افتد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کردند: هر مجلسی برای شهدا درسی برای تشنگانی است که آرمان‌های شهدا را درک نکرده‌اند.

ایشان با اشاره به اینکه در مراسم تشییع پیکر شهید حججی، افراد با تمام عقاید و تفکرات آمده بودند تا بگویند خانواده شهید حججی تنها نیستند و این شهید فرزند ایران است، تصریح کردند: فرزندان رشید انقلاب هشت سال جنگیدند و دفاع مقدس را با نام اسلام،اهل بیت و رهبری امام راحل مزین کرده و باعث شدند حتی یک وجب از خاک وطن را از دست ندهیم.

در یادواره شهدا می‌خواهیم بگوییم که ما نیاز به روحیه مقاومت، شهادت‌طلبی داریم و باید بدانیم که شهدایی مانند حججی پیام قرآنی در کار خود برای تک تک ما داشتند که ما هنوز دشمن داریم

امروز آمده‌ایم بگوییم، ای دشمن دست از سر ما برداشته و با سخنان سخیف ایران را خطاب قرار ندهید.

ایشان با اشاره به اینکه وقتی بوش پدر ایران را تهدید کرد، افعانستان در اختیار ایران قرار گرفت و وقتی بوش پسر ایران را تهدید کرد، عراق در پیش ایران قرار گرفت و در ادامه اوباما  ایران را تهدید کرد که سوریه و یمن با ایران هم‌پیمان شدند، افزودند: قطعاً ترامپ ایران را تهدید کند سایر کشورها همراه ایران خواهند شد.

خدا را سپاس می‌گوییم که دشمنان ایران را احمق خلق کرده زیرا اخیراً دیدیم ترامپ با چه ادبیاتی با ملت ایران صحبت کرد.

آیت الله حسینی‌بوشهری با تاکید به اینکه وقتی در همایش شهدا بسیج، ارتش، سپاه و مردم با خلوص حضور پیدا کرده و می‌گویند ما با اهداف شهدا تجدید بیعت خواهیم کرد، تصریح کردند: هدف اصلی یادواره‌ها نشان و درک چگونگی جان برکف بودن شهدا بوده و آشنایی با اهداف و آرمان‌های آنان است.

ایشان با اشاره به اینکه دشمن امروزه بحث ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی را تبلیغ می‌کند،گفتند: دشمن بداند ایران اسلامی با اتکاء به خون شهدای خود و آرمان‌ها مسیر را استوارتر طی خواهند کرد.

هر جا خانواده شهید حججی گام بگذارد همه خیرمقدم به آنها خواهند گفت و  من هم از قم به تبریز آمده‌ام تا خوشامدگوی این خانواده بزرگوار باشم.

آیت الله حسینی بوشهری متذکر شدند: در حال حاضر وظیفه ما این است که ولایت و رهبری را تنها نگذاریم.

ایشان با یادآوری اینکه رهبر انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید حججی حضور یافته و بوسه بر تابوت ایشان زدند که نشان از جایگاه والای این شهید داشت، گفتند: هیچ‌گاه نباید دست از دامن امامت و ولایت برداریم و وظیفه همه در صحنه ماندن و ادامه دادن راه پاک شهداست.

دیدگاه‌ها   

خلیل عبادی
#5 خلیل عبادی 1396-08-01 07:04
فریاد مردم ایران یکصدا مرگ بر آمریکاست و کینه این خبیث از دل ملت ایران بیرون نمیره
نقل قول کردن
کیومرث
#4 کیومرث 1396-07-29 17:39
سلام عزیزان این جانه نصفه نیمه وجانبازم وتمام صبره دوران اسارتم وتمام ثواب مبارزه با داعشم وتنام داراییم فدای یک تاره موی رهبرم عشقم زندگیم
نقل قول کردن
موسی بویر احمدی
#3 موسی بویر احمدی 1396-07-28 14:52
با اقتدار و با افتخار میگم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
نقل قول کردن
omid khedri
#2 omid khedri 1396-07-28 08:18
amrika ghodrate jahany daradd iran amrika ra bichare karde
نقل قول کردن
انقلابی خواهم ماند
#1 انقلابی خواهم ماند 1396-07-26 08:39
هر چه فریاد مرگ بر آمریکا سر دهیم باز هم کم است شیطان بزرگ فریاد بزرگ می خواهد مردم بیدارند و تا وقتی بزرگ مردانی چون آیت الله حسینی بوشهری وجود دارند مردم به خواب نمی روند مرگ بر آمریکا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.