تشکیل تمدن بزرگ اسلامی رسالت امروز روحانیت است/ سپاه پاسداران پناهگاه انقلاب و مردم است96/07/28

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه، فرمودند: امروز در مرحله تداوم انقلاب اسلامی هستیم که آغاز یک تمدن بزرگ اسلامی است و نقش روحانیون در این مرحله تاثیرگذار است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، دبیر هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای منطقه شمالغرب کشور، امروز پنجشنبه در دومین روز این اجلاسیه، باتقدیر از حضور اعضای جامعه مدرسین و علمای بلاد، گفتند: از آیت الله مجتهدشبستری نماینده پیشین ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تشکر می کنم که در هماهنگی اولیه برگزاری این اجلاسیه در تبریز با جامعه مدرسین همکاری کردند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه تاکید کردند: شهر تبریز شهر علامه ها و شهدای محراب و عارفان بزرگی است که نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

دبیر هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای منطقه شمالغرب کشور با اشاره به اینکه حضور شخصیت های برجسته حوزه در این اجلاسیه کم نظیر و یا بی نظیر است، عنوان کردند: این گونه نشست های منطقه ای که با موضوع مشخص آغاز به کار می کند و به مسایل حوزه و سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می پردازد، فرصتی گرانبهاست.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: سه کمیسیون حوزه و روحانیت، سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و تبلیغی و فرهنگی روز گذشته با حضور فعالان کارشناسان برگزار شد که امروز عصر نیز گزارش این کمیسیون ها را از زبان مخبران خواهیم شنید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه همه به ویژه روحانیت باید شکرگزار نعمت های الهی باشند، بیان کردند: دشمنان می خواستند اراده ملت را در هم بشکنند و روحانیون را بیش از پیش منزوی کنند، اما غیب الهی به فریاد ما رسید تا با نظام طاغوت مبارزه کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: مرحله تثبیت انقلاب اسلامی ایران را پشت سر گذاشته ایم و امروز در مرحله تداوم انقلاب هستیم که آغاز یک تمدن بزرگ اسلامی است و نقش روحانیون در این مرحله تاثیرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کردند: ما امروز دغدغه حکومت و دینداری مردم و آسیب های اجتماعی و فرهنگ جامعه و تبلیغ در جامعه را داریم، حقیقتا امروز روحانیت آرامش ندارد و دغدغه دین مردم را دارد.

ایشان با محکوم کردن سخنان وقیحانه ترامپ، اظهار داشتند: از هر سو تهدیدات داخلی و خارجی نظام اسلامی را تهدید می کند، سخنان گستاخانه سخیف ترامپ را شنیدیم که از «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ملت ایران عصبانی بود، این ها همه از تاثیرات حضور روحانیون است.

دبیر هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای منطقه شمالغرب کشور همچنین با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران پناهگاه انقلاب و مردم است، گفتند: دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که رئیس جمهور آمریکا ارزش پاسخ گفتن را ندارد و ذلیل تر از آن است که شخصیت های کشور به او پاسخ دهند.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود عنوان کردند: نکند اعتقادات نسل جوان ما آرام آرام تحت تاثیر فرهنگ القایی غرب قرار بگیرد و ارزش های انقلاب و اسلام کمرنگ شود و عوامل نفوذی دشمن وارد صحنه شوند که وقتی متوجه بشویم که کار از کار گذشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: امروز بی توجهی به دین و ارزش ها در برخی از جاها زنگ خطری است و روحانیون باید بیدار بوده و دغدغه مند باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.