آمریکا با ذات انقلاب اسلامی مخالف است96/08/13

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  فرمودند: آمریکا با ذات انقلاب اسلامی مخالف است و نمی‌خواهد در سطح دنیا روشنگری ایجاد شود در حالی که روشنگری جمهوری اسلامی حرکت‌های آمریکا را به چالش کشیده است.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ذکر دلایل سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" بعد از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی پرداختند و اظهار کردند: از حدود 60 سال پیش تاکنون دولت‌های آمریکا نسبت به ملت ایران  جز ظلم، جنایت و بدعهدی کار دیگری انجام نداده‌اند.

زمانی که مردم ایران به کارنامه رفتار آمریکایی‌‌ها نسبت به خود نگاه می‌کنند، چیزی جز ظلم، زورگویی و خوی استکباری نمی‌بینند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کردند: در رفتار آمریکا هیچ تغییری ایجاد نشده است که نمونه روشن آن رفتار رئیس جمهور فعلی آمریکاست که با عربده کشی و سخنرانی‌های پوچ و بی اساس در سازمان ملل و موقعیت‌های دیگر، همواره ملت ایران را تهدید می‌کند.

ایشان با تاکید بر اینکه تمامی ملت‌های آزاده جهان نسبت به حرکت و شعار ملت ایران، حق را به مردم کشورمان می‌دهند، به تشریح برخی دلایل دشمنی آمریکا با ملت ایران پرداختند و اضافه کردند: آمریکا  با اجود اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی احساس می‌کند سلطه و زورگویی که در دنیا داشته، رو به افول رفته است.

آمریکا با ذات انقلاب اسلامی مخالف است و نمی‌خواهد در سطح دنیا روشنگری ایجاد شود در حالی که روشنگری جمهوری اسلامی حرکت‌های آمریکا را به چالش کشیده است.

امروز در سوریه، افغانستان، لبنان، یمن، عراق و دیگر کشورهای جهان، سیاست‌های خصمانه آمریکا به دلیل  روشنگری انقلاب اسلامی به چالش کشیده شده و مقام‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که توان و نفوذشان در منطقه رو به افول است.

طبیعی است که  انقلاب اسلامی را دشمن خودشان تلقی کنند و از هر نوع اقدامی برای تاثیرگذاری بر انقلاب اسلامی کوتاهی نکنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطر نشان کردند: آمریکا، ذات انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی‌ ما را  نسبت به ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران و مستکبران، به عنوان مانعی سر راه خود تلقی می‌کند.

دیدگاه‌ها   

اسحاق مجیدی
#1 اسحاق مجیدی 1396-08-15 16:18
ای خدا شعارم یا مهدی ادرکنی ... به امید روزی ک امام زمان عزیزمان ظهور کند و هممون عاقبت بخیر شویم انشاءالله.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.