نابودی داعش از الطاف الهی و مجاهدت مجاهدان راستین راه حق بود96/09/02

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نابودی داعش از الطاف الهی و مجاهدت مجاهدان راستین راه حق بوده است، گفتند: متاسفانه برخی کشورهای عضو ائتلاف مبارزه با داعش از جمله آمریکا و کشورهای منطقه، سلاح و تجهیزات در اختیار این گروه تروریستی قرار می دادند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها افزودند:سلاح های کشف شده حاکی از آن بود که برخی کشورهایی که شعار مبارزه با داعش را سرمی داند در پشت پرده از نظر لجستیکی، تجهیزات و سلاح به این تروریست ها کمک می کردند.

گروه تروریستی داعش با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و درایت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت ارتش و مردم عراق وسوریه و سایر مجاهدان از کشورهای افغانستان، پاکستان و لبنان از بین رفت.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و انسان های بیگناه زیادی را به خاک وخون کشید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: متاسفانه برخی کشورها برای فریب افکار عمومی، به ظاهر می گفتند ضد داعش هستیم ولی در پشت صحنه با آنها همکاری و حمایت می کردند.

ایشان با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در نابودی داعش گفتند: دربرهه ای از زمان، عده ای معتقد بودند چرا ما باید با داعش بجنگیم و برخی می گفتند داعش همه جا را گرفته و ما برای چه خود را درگیر کنیم؟.

رهبر معظم انقلاب درمقابل این گروه ها می فرمودند، باید این فتنه و حرکت انحرافی ایجاد شده از سوی دشمنان، خاموش واز بین برود و نقش یک رهبر حکیم و فرزانه در اینجا مشخص خواهد شد.

امروز داعش درعراق و سوریه از بین رفته است ولی هنوز برخی معارضان سوری از جمله جبهه النصره بخش هایی از این کشور را در اشغال دارند.

ایشان ادامه دادند: در این زمینه مذاکراتی در ارتباط با باقیمانده معارضان در جریان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش آفرینی های سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس گفتند: باید خدای بزرگ را از بابت این فرمانده رشید اسلام، شاکر باشیم، ایشان در همه صحنه ها در خط مقدم حضور داشته و باعث دلگرمی رزمندگان و مجاهدان عرصه مبارزه می شدند.

دیدگاه‌ها   

saeed
#8 saeed 1396-10-04 21:19
agar daesh nabood shode pas chera hanooz shhaid miyarand
نقل قول کردن
فقیهی
#7 فقیهی 1396-09-04 15:23
خیلی قشنگ و پر مغز بود
نقل قول کردن
زلزله دشمن ما
#6 زلزله دشمن ما 1396-09-04 07:52
من خیلی ناراحتم زلزله شهرم را نابود کرده روحانی ها بجای اینکه بما دلداری بدن میگن بخاطر گناه اینطوری شدین ما زخم و دردمان کم نیست که شمام زخم می زنین
نقل قول کردن
خانمحمدی
#5 خانمحمدی 1396-09-03 15:30
الهی شکر و دست مریزاد به سردار اسلام سلیمانی
نقل قول کردن
فهیمی
#4 فهیمی 1396-09-03 06:58
نابودی داعش ارزوی خیلی ها بود اما چون ایران نابودش کرد صداش رو کمتر در اوردند چون امریکا و متحدانش می خواستن ایران را تروریسم معرفی کنند که با این جنگ به نقشه های پلیدشان نرسیدن
نقل قول کردن
taghi
#3 taghi 1396-09-02 20:10
koda ra shokr in shajare khabise az bein raft
نقل قول کردن
محمدرزقی
#2 محمدرزقی 1396-09-02 15:11
سلام داعش رفت به جهنم جانیان سر بر از بین رفتند
نقل قول کردن
سلطان
#1 سلطان 1396-09-02 10:01
تا زمانی که تفکر داعش زنده هست داعش هم زنده است باید تفکر این گروه خبیث را از بین ببریم تا اثری از داعش باقی نماند اگر افرادی بسیج شوند و کمر همت ببندند و از رسانه ها استفاده کنند با ساختن فیلم های کوتاه و برگزاری جوایز مسابقات بین المللی درباره داعش تفکرات انحرافی این گروه خبیث را به جهانیان نشان دهند داعش به کل نابود خواهد شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.