نقش کلیدی ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه توطئه ها را خنثی کرده است/عزت و جایگاه انقلاب مایه خشم و کینه دشمن شده است96/10/25

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: مردم با حضور در صحنه و حوادث ثابت کرده اند دوست را از دشمن تشخیص می دهند و گرفتار توطئه ها نمی شوند، بلکه با حضور خود فتنه ها را خنثی می کنند و اجازه خود نمایی به دشمنان نظام را نمی دهند و نخواهند داد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،با اشاره به نقش ولایت فقیه در هدایت آحاد جامعه و خنثی شدن توطئه دشمنان نظام گفتند: انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت و جایگاهی  که در عرصه بین الملل و منطقه دارد، همان گونه که مایه امید برای دوستان می باشد، مایه خشم و کینه برای دشمنان است.

 عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزودند: دشمنان فرقی نمی کنند، چه کسانی که  در خارج از مرزها توطئه می کنند و چه آنهایی که در داخل نقش دشمنی بیرونی را ایفاء می کنند، در هر دو صورت عزت و جایگاه انقلاب مایه خشم و کینه آنها است.

امام جمعه قم عنوان کردند: انقلاب، نظام و جامعه اسلامی برای مواجه نشدن با توطئه و طراحی های دشمن، دو عنصر و رکن اساسی نیاز است که مانع موفقیت بد خواهان شده است؛ اولین رکن، ولی فقیه و روشنگری رهبر انقلاب است؛ هر زمانی رهبر انقلاب در مورد موضوعی روشنگری کرده، مردم با بصیرت به صحنه آمده اند و اجازه نداده اند دشمن به اهداف خود برسد.

 عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزودند: عنصر دوم، مردم آگاه و با بصیرت و مسئولیت پذیر هستند و اگر در هر توطئه ای  که علیه این کشور صورت می گیرد، مردم  به صحنه نمی آمدند، معلوم نبود چه بلایی سر انقلاب و نظام می آمد؛ بنابراین هر دو عنصر کلیدی و اثر گذار هستند.

آیت الله حسینی بوشهری فرمودند: در طول پیروزی انقلاب و بعد از آن، هر زمان و مکانی امام راحل و رهبر انقلاب، پیام داده اند، مردم حاضر بودند و این حضور باعث عزت، سرافرازی و شکوه نظام و انقلاب شده است.

عضو شورای عالی حوزه اظهار داشتند: تجربه نشان داده هر جا مردم در صحنه بودند؛ انقلاب و نظام پیروز بوده و امیدواریم  این حضور مردم تا ظهور حضرت حجت(ع) ادامه داشته باشد

مردم با حضور در صحنه و حوادث ثابت کرده اند دوست را از دشمن تشخیص می دهند و گرفتار توطئه ها نمی شوند، بلکه با حضور خود فتنه ها را خنثی می کنند و اجازه خود نمایی به دشمنان نظام را نمی دهند و نخواهند داد.

 

دیدگاه‌ها   

مهرزاد
#10 مهرزاد 1396-11-10 08:26
از رهبرم به یک اشاره از ما به سر دویدن- روحی فداک سیدعلی جان
نقل قول کردن
سید لیث
#9 سید لیث 1396-11-08 18:54
سلام حضرت اقا رو دوست داریم امید تا ظهور حضرت حجت سایه شما برسرما باشد
نقل قول کردن
مهدی رضایی
#8 مهدی رضایی 1396-11-03 11:01
سلام رهبر ملت ایران باید هم چنین دانشمند و دقیق و دلسوز باشد. جاوید ایران
نقل قول کردن
قناد
#7 قناد 1396-10-29 12:59
زنده ام با نفس ولایت
نقل قول کردن
م
#6 م 1396-10-28 19:21
خدایا سایه این بزرگمرد را بر سر ملت ما مستدام نگه دار جهان تشیع داره به این سید افتخار میکنه
نقل قول کردن
سهیل
#5 سهیل 1396-10-28 05:49
به نظرم ایشون خیلی دلسوز هستند اما تنها هستن بایدجمعی پشت ولایت بایستند
نقل قول کردن
rahmat
#4 rahmat 1396-10-27 06:46
خسته نباشید عرض میکنم رهبر عزیز ما خیلی گله مندهستیم اما از شما و امام خمینی نه. از انقلاب نه. از دین و مذهب نه. از مسئولان و مدیران و از بعضی کارمندان ادارات و مدیرانشون که مردم رو اذیت میکنند کاش بشه حقرو از باطل جدا کرد
نقل قول کردن
سرباز وطن
#3 سرباز وطن 1396-10-27 06:44
سلام و درود دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند؛ این بیانات حضرت آقا همچون اندیشه هایی باور پذیری است که به زودی همچون که فرمودند 25 سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود به وقوع خواهد پیوست.. ان شاالله
نقل قول کردن
حمید تهرانی
#2 حمید تهرانی 1396-10-25 19:55
مرگ بر ضد ولایت فقیه
نقل قول کردن
صمدی
#1 صمدی 1396-10-25 11:27
این کشور با ولایت فقیه است که هنوز پابرجاست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.