کشور به وحدت نیاز دارد و باید مقابل استکبار بایستیم96/10/30

   خطیب نماز جمعه قم گفتند: توجه به مطالبات مردم از وظایف مسئولان نظام جمهوری اسلامی می باشد که به طور قطع رسیدگی به مشکلات موجود زمینه سوء استفاده دشمنان را از بین خواهد برد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر با اشاره به مساله ناآرامی های اخیر در کشور اظهار داشتند: از 2 منظر به مسائل و حوادثی که اتفاق افتاد باید نگاه کرد، یک منظر مطالبات به حقی است که مردم دارند که نباید از سوی مسئولان مورد غفلت قرار گیرد و از منظر دیگر افرادی که تحت تاثیر سخنان دشمنان اسلام قرار گرفتند.

این عده با ولنگاری که در فضای مجازی وجود دارد، اقداماتی را انجام دادند، که بسیار ناشایست بود ، آنان باید به وجدان خود مراجعه کنند که چرا چنین اشتباهی کردند و گوش به حرف آمریکا، صهیونیست، سعودی ها و منافقان دادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کردند: شما در این کشور زندگی می کنید و به طور قطع کسی که متعلق به این سرزمین می باشد راضی نیست که به اسلام ، قرآن و پرچم کشور توهین شود.

ایشان با بیان این که کشور به وحدت نیاز دارد و باید مقابل استکبار بایستیم، گفتند: مشکل و مطالبه را قبول داریم، اما نباید بازیچه دست دشمن قرار گرفت و در راستای اهداف دشمنان حرکت کرد.

آمریکا ، اقتدار ، ایمان ، انگیزه دینی و دفاع موشکی ما را نشانه گرفته‌ بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این‌ بار نیز مانند دفعات گذشته سرشان به سنگ خورد و اگر باز هم بخواهند اقدامی انجام دهند، باز هم سرشان به سنگ می خورد.

تجمع های صنفی مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.

ایشان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: مردم قم شایسته تجلیل و تکریم هستند و از رشادت، آگاهی و بصیرت برخوردار هستند و مردم استان باید این ویژگی را حفظ کنند و در مقابل دشمن در همه صحنه ها حضور داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از مردم قم به خاطر حضور در راهپیمایی روزهای 9 و 13 دی ماه سال جاری و دیدار پرشور و شعور با رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر و سپاسگزاری کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.