کارشکنی در مسیر حل مشکلات مردم ایفای نقش دشمن است96/12/04

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: هر کسی که موقعیت و ارزش های انقلابی را درک نکرده و در مسیر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، نقش دشمن را ایفا کرده است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» چهارشنبه شب در یادواره سرداران،117 شهید و 14 شهید گمنام شهرستان دیر در محل مصلای شهدای شهر دیر افزود: امروز وظیفه داریم که به دین و احکام اسلامی پایبند باشیم و در برابر دشمن سکوت و راه شهدا را فراموش نکنیم زیرا هرجا سکوت کردیم دشمن چند قدم جلو آمد.

ایشان خطر نفوذ دشمن را مهم دانستند و ادامه دادند: نفوذ یعنی بدنه انقلاب را از بین بردن و دشمن تنها از آمریکا و انگلیس وارد کشور نمی شود بلکه کسی که موقعیت و ارزش های انقلابی را درک نکرده و در مسیر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، نقش دشمن را ایفا کرده است.

تبعیض و فساد در جامعه مایه گلایه مردم است و مسئولان باید با فساد و تبعیض در جامعه مبارزه کنند.

دشمن 40 سال است که با این ملت دشمنی می کند اما مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال صحنه تماشایی خلق کردند و دشمن بداند که با خرابکاری و اغتشاش در کشور دل خانواده شهدا خالی نمی شود و امروز خانواده شهدا اعلام می کنند با قامت استوار، وفادار به ادامه راه انقلاب هستند و تا آخر راه باقی خواهند ماند.

شهیدان با بصیرت و آگاهی قدم در راه میدان نبرد گذاشتند و باید واقعیت راه شهیدان را درک کرد.

ایشان با بیان اینکه بنا نیست همه شهید باشیم بلکه شناخت راه شهید و ادامه این راه مهم است افزودند: شهادت مرگ انتخاب شده است و مایه امتیاز شهید و شهادت است که خود به سوی آن می رود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشتند: شهیدان تمام خطرها را به جان خریدند و مردانه در برابر دشمن ایستادند تا انقلاب نوپای ما جوانه بزند و امام راحل (ره) مسیر هدایت کشور را ادامه دهد.

شهید جانثاری در راه حفظ دین، ارزش ها، آرمان ها را برترین و بالاترین می داند و به این دلیل از جایگاه والایی برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستان دیر در این یادواره گفتند: مردم با همه ویژگی ها در میدان و صحنه حضور دارند و این نشانه عشق و ارادات آنان به راه انقلاب است.

ایشان هدف از برپایی یادواره شهیدان افزودند: هدف از برپایی این یادواره ها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، حضور مردم در صحنه و آشنایی جوانان و نوجوانان با فکر و اهداف شهیدان است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کردند: فاطمه هم خودش شهید و هم همسرش شهید و هم مادر شهید است و مادران شهدا هرگاه به یاد شهیدان خود می افتند به یاد فاطمه باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.