عده‌ای می‌خواهند کشور از فعالیت‌های موشکی دست بردارد97/04/08

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد به وضعیت بازار و برخی اقدامات روزهای گذشته در تهران و برخی شهرها اشاره کردند و گفتند: مردم مشکلات اقتصادی فراوانی دارند اما به صراحت عرض می‌کنیم که بازار ما در طول تاریخ انقلاب پشتیبان انقلاب بوده است.

وضعیت ارز، سکه و نقدینگی مردم نیاز به بررسی سریع دارد و نباید این اتفاقات در جامعه ما رخ دهد و این خواسته مردم است که ما بیان می‌کنیم و باید اقدامات لازم صورت گیرد و بهانه را از دست دشمنان بگیریم چرا که آنان به دنبال فشارهای اقتصادی روانی و عملی هستند و می‌خواهند نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبدیل کنند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: دشمنان می‌خواهند مسئله هسته‌ای و موشکی که نقطه قوت ما به شمار می‌رود را نقطه ضعف ما معرفی کنند و عده‌ای نیز در داخل کشور حرف‌های آن‌ها را تکرار می‌کنند و به دنبال آن هستند که کشور از فعالیت‌های موشکی دست بردارد در حالی که تجربه در هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد داشتن موشک عامل بازدارنده‌ای برای حمله بیگانگان است.

در عین حال که به دولتمردان توصیه‌های جدی برای رفع مشکلات اقتصادی داریم و باید جلوی نارضایتی مردم را بگیرند اما مردم نیز باید بدانند که دشمنان می‌خواهند ما در این امتحان بزرگ اقتصادی پیروز نشویم ما تریبون داران نیز وظیفه دفاع از مردم و بازاریان را داریم و مسئولان نیز باید تلاش کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات علیه مردم یمن نیز بیان داشتند: جنایتکاران در یمن به دنبال تصرف بنادر و فرودگاه هستند تا از این طریق آن‌ها را به میز مذاکره بکشانند اما مردم یمن همچنان استوار ایستاده‌اند و پیام مقاومت آنها برای کل مردم منطقه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.