مسئولان لحن ناامیدکننده نسبت به شرایط امروز کشور نداشته باشند.97/09/30

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در دیدار فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان اینکه جامعه و مردم نیازمند به خدمت گذاران مردمی و با ایمان هستند گفتند: امروز جامعه نیازمند به مسئولانی هست که به محرومان خدمت کند، برای خدا قدم بردارد و خالصانه برای عزت نظام، انقلاب و رفع محرومیت تلاش نماید.

دبیر شورای عالی حوزه با بیان اینکه امروز کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار نداشته و نباید در این شرایط سخت، مسئولان لحن ناامیدکننده نسبت به شرایط فعلی کشور داشته باشند، افزودند: در این شرایط فعلی که مردم و کشور در انواع مشکلات قرار دارند، نباید مسئولان مردم را از فردا و آینده بهتر ناامید نمایند.

عضو خبرگان رهبری گفتند: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر ایجاد تقویت و روحیه امید در جامعه از سوی مسئولان دارند؛ امید دادن باعث تقویت روحیه و مقاومت در برابر مشکلات شده و مردم بهتر می توانند از گرفتاری ها عبور کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: مسئولان باید در این شرایط سخت به مردم امید دهند تا مردم و کشور از این سخت ها به سلامت عبور کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.