بیانیه «گام دوم انقلاب» منشوری برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است97/12/02

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه از تشکیل دبیرخانه‌ای در جامعه مدرسین برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و گفت: این بیانیه منشوری برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، ظهر دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب»، گفت: با ورود به دهه ۵۰ انقلاب اسلامی اخیراً رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای صادر کردند که این بیانیه در حقیقت منشوری برای دومین مرحله انقلاب اسلامی است.

بیانیه اخیر خطاب به ملت و نسل جوان است و باید راه ورود نسل جوان به بدنه مدیریتی باز شود و این بیانیه عملیاتی شود و برای این امر جامعه مدرسین از همه ظرفیت‌های حوزه علمیه استفاده و دبیرخانه مجمع امور مدرسین تشکیل و با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان خروجی آن به عنوان الگوی پیشرفت در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با بیان اینکه باید راهکارهایی برای پیاده شدن این بیانیه دنبال کنیم، گفتند: در بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف اوضاع جهان در گذشته، حال و آینده ترسیم و اشاره شده است هم‌چنین درباره وضع فعلی کشور و امید به آینده هم تمهیداتی را مقام معظم رهبری در بیانیه خود ارائه کردند.

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور نسل جوان اهمیت داده‌اند و تأکید شده است امید ایشان به فعالیت و حضور نسل جدید انقلاب است و از آن‌ها می‌خواهند تا با شکستن حلقه‌های بسته مدیریتی آزادانه فعالیت کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.