هیئت‌های مذهبی برای تحقق گام دوم انقلاب سرمایه‌گذاری کنند97/12/16

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی از ظرفیت بالایی در عرصه مداحی، سخنوری و روحانی برخوردار هستند، گفتند: هیئت‌های دینی و مذهبی با این قابلیت برای تحقق گام دوم انقلاب باید سرمایه‌گذاری ویژه کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در نشست شورای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور، با بیان اینکه برای رسیدن به قله نهایی انقلاب مراحل مختلفی باید طی کرد، اظهار داشتند: گام نخست انقلاب که مبارزه با طاغوت و استقرار نظام اسلامی بود به خوبی با وجود فراز و نشیب‌هایی که دشمن ایجاد کرد، محقق شد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار دادند و تاکید کردند: هیئت‌های مذهبی در تثبیت گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند.

امام جمعه قم به بیان اینکه سه مرحله دیگر باید در انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد گفتند: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی سه برنامه و سرمرحله دیگر باید مورد توجه قرار بگیرد که دولت‌سازی اسلامی در راستای پیاده شدن قوانین الهی و نظام دینی  از آن موارد است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه، جامعه‌سازی براساس قوانین اسلامی را از دیگر مراحل انقلاب اسلامی دانستند و تصریح کردند: پس از استقرار دولت با شاکله اسلامی که بتواند جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهد، سبک زندگی اسلامی باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد که هیئت‌های دینی و مذهبی نقش مهمی در این عرصه دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.