داعیه داران حقوق بشر غربی دروغگویانی متظاهرند/ سیل زدگان منتظر حمایت های جدّی ترند98/01/28

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: آنانی که مدعی حقوق بشرند، آسیب هایی که بر ملت ایران به علت وقوع سیل رخ داده را دیدند، اما به راحتی حساب های هلال احمر را مسدود کردند تا کمک های خیرین کشورهای عالم به سیل زدگان ایران نرسد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، با حضور در قرارگاه مردمی امام حسین(ع) اهواز، در نشستی با اعضای این قرارگاه، از آخرین وضعیت سیل زدگان استان خوزستان مطلع شدند.

ایشان فرمودند: هر جایی که دشمن بر ملت ایران به خیال خود سخت گرفت، آن روز ، روز پیشرفت و ترقی همچنین همدلی و وحدت کلمه ملت ایران است.

آنانی که مدعی حقوق بشرند، آسیب هایی که بر ملت ایران به علت وقوع سیل رخ داده را دیدند، اما به راحتی حساب های هلال احمر را مسدود کردند تا کمک های خیرین کشورهای عالم به سیل زدگان ایران نرسد.

ملت ایران سالهاست که این نینرگ ها و دورویی های دشمن را می دانند و چیز تازه ای نیست، هر جایی که دشمن بر ملت ما سخت گرفت، از آن نقطه شروع به پیشرفت و ترقی کرده ایم.

امروز ملت ایران هوشیار تر و آگاه تر از گذشته با انسجام ملی بوده و فریب دشمن را نخواهند خورد.

آیت الله حسینی بوشهری به دولتمردان گفتند: سیل زدگان پس از فروکش کردن سیل و کمک موقت به آسیب دیدگان، منتظر حمایت های جدّی دولت و دولتمردان هستند؛ بحث اسکان موقت و دائم آسیب دیدگان باید به صورت جدی و اولویت دار پیگیری شود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.