ملت همچنان به راه امام(ره) وفادارند98/03/17

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه مردم حضوری مثال‌زدنی در مراسم ارتحال امام(ره) داشتند یادآور شدند: این حضور نشان داد که بعد از گذشت 30 سال از ارتحال امام همچنان مردم بر پیمانی که با ایشان بسته‌اند وفادار هستند.

ایشان با اشاره به واقعه 8 شوال گفتند: در این روز وهابیون اقدام به تخریب قبور ائمه بقیع کردند؛ تفکر تکفیری امروز در دنیای اسلام وجود دارد و داعش امروز ادامه دهنده راه همان گروه انحرافی هستند که چنین اقدام شنیعی را رقم زدند. امیدوارم روزی برسد که جهان اسلام از شر این طرز تفکر و نگرش نجات یابند و امت اسلام با وحدت بتوانند به اهداف عالیه نائل شوند.

امام جمعه قم 20 خرداد سالگرد شهادت آیت الله سعیدی را تسلیت گفتند و یادآور شدند: این مجاهد خستگی ناپذیر در عین اینکه یک عالم و ملا بود لحظه ای از مسیری که امام(ره) برای او ترسیم کرده بود عقب ننشست.

ایشان بعد از تحمل شکنجه‌های فراوان در زندان به شهادت رسید و امروز فرزندان این شهید عزیز راه او را در مسیر همراهی با امام و انقلاب ادامه می‌دهند.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین ویژگی‌های شخصیت امام راحل تاکید کردند: ایشان الگوی رفتاری برای تمام آزادی‌خواهان بود؛ وقتی به ایشان می‌گفتند که مردم شما را تنها می‌گذارند در پاسخ می‌فرمودند ملتی که می‌شناسم رفیق نیمه راه نیستند.

او سخت خداباور بود و هدفش را قبول داشت و همچنین به ملت ایمان داشت و زمانی که کسی با امام همراه نبود ایشان به آینده ای روشن امیدوار بود؛ ایشان تکلیف گرا بود و مسامحه نمی‌کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.