نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به طرح ملی بسیج کنترل فشارخون پیوست98/03/28

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»  نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به طرح بسیج ملی کنترل فشارخون پیوست.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفتند: به سهم خود از بانیان طرح ملی بسیج کنترل فشارخون و تسهیلاتی که در سراسر کشور برای این طرح فراهم آورده‌اند تشکر می‌کنم.

ایشان با اشاره به اهمیت پیشگیری از ابتلا به بیماری در یک جامعه افزودند: سلامت همواره یکی از موضوعات اساسی و کلیدی در توسعه هر جامعه‌ای است و انسان در پرتو سلامت می‌تواند کار‌های بزرگ و اثرگذاری در جامعه خود انجام دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: در آموزه‌های دینی ما نیز همواره توصیه به داشتن سبک زندگی سالم شده است تا از ابتلا به بیماری‌ها پیشگیری شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند: از عموم مردم در سراسر استان بوشهر انتظار می‌رود تا با در پیش گرفتن سبک زندگی سالم، کاهش مصرف نمک، رعایت الگوی غذایی، انجام ورزش روزانه و عمل به توصیه پزشکان گام مهمی در ارتقاء سطح سلامت خود و جامعه بردارند.

ایشان با دعوت از عموم مردم استان بوشهر برای شرکت در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون عنوان داشتند: مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مشارکت در طرح بسیج ملی فشارخون موجب شناخت، کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با فشارخون بالا می‌شود.

امیدواریم مردم عزیز ما در سراسر استان بوشهر و کشور با عمل به توصیه‌های پزشکی همواره در پرتو الطاف الهی از سلامتی و سعادت برخوردار باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.