ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیان هدف دشمنان نظام و انقلاب است98/04/12

عضو مجلس خبرگان رهبری گفتند: ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیان یکی از مهمترین اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است که باید با هوشیاری و بصیرت نسبت به خنثی کردن آن اقدام کرد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله محمد صدوقی امام جمعه سابق یزد و فرزند فقیدش حجت الاسلام محمدعلی صدوقی با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام از توطئه های مختلفی بهره گرفته و به رغم تلاش های زیاد شکست خورد، افزودند: روحانیان همواره در کنار مردم بودند، با آنها زندگی کردند و در تمام مسائل همراه و شریک دردها و مسائل آنها بوده و هستند.

دشمنان می خواهند با تداوم تهدیدها به خصوص تحریم های ظالمانه، مردم را از نظام و انقلاب اسلامی بدبین، ناراضی و جدا کنند و با ناامیدی که در جامعه به وجود می آوردند، اهداف خود را در ضریه زدن به کشور انجام دهند در حالی که ملت و مسئولان با وحدت و هوشیاری تمام توطئه های آنها را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه قم به تحریم مقام معظم رهبری توسط آمریکا اشاره کردند و بیان داشتند: امروز به رغم تمام توطئه ها مردم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکپارچه در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با قدرت ایستاده اند و به مقاومت عزتمند و انقلابی خود تا پای جان ادامه می دهند.

این مقاومت مردم و مسئولان و حضور همگان در صحنه های انقلاب موجب شکست آمربکا و حامیان اوست و بدون شک کشور ما در سایه ولایت فقیه و دشمن شناسی به راه عزت، اقتدار و عظمت خود ادامه می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش عالمان دینی در طول تاریخ اسلام و شیعه اشاره کردند و برخی ویژگی های اخلاقی و دینی شهید صدوقی را برشمردند و گفتند: این شهید والا مقام همواره در کنار امام راحل مطیع اوامر ایشان بود و لحظه ای دست از دفاع از انقلاب اسلامی بر نداشت.

آیت الله حسینی بوشهری، ولایتمداری، مردمداری، اخلاص، تواضع، خدمتگذاری، شجاعت و ایستادگی تمام قامت در راستای دفاع از دین و انقلاب اسلامی را از خصوصیات بارز شهید صدوقی و امام جمعه فقید یزد ذکر کردند که می تواند الگویی برای مردم و جوانان باشد.

شهید صدوقی (ره) در یازدهم تیرماه ۱۳۶۱ برابر دهم ماه رمضان توسط یکی از عوامل گروهک منافقین بعد از اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل یزد به شهادت رسید.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.