جنایات ضد بشری آمریکا علیه ملت ایران فهرست بلندبالایی دارد98/04/15

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد به سالگرد هدف قرار دادن هواپیمای ایرانی توسط آمریکا در خلیج فارس اشاره کردند و گفتند: جنایات ضد بشری آمریکا علیه ملت ایران فهرست بلندبالایی است و این در حالی است این کشور دیگران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم و دیگران را تحریم و تهدید می‌کند.

ایشان با اشاره به توافق برجام نیز گفتند: از روزی که آمریکا از برجام خارج شده تا به امروز تحریم‌های زیادی علیه ملت ایران اعمال کردند و انتظار ایران بود که کشورهای اروپایی مطالبات ایران را دنبال کنند اما آنها فقط لبخند می‌زنند و وعده می‌دهند و قدمی بر نداشتند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: پس از یک سال صبر بر اساس بند ۳۶ برجام، ایران تصمیم گرفت تا به دلیل رعایت عدم تعهدات طرف مقابل، تعهدات خود را بکاهد و ما تا به امروز ۲ اقدام را انجام داده‌ایم و ۱۶ تیرماه نیز موعد دیگر عدم تعهد ایران در قبال برجام است و اورانیوم غنی شده به جایگاه قبلی باز می‌گردد.

ایشان با بیان اینکه راهبرد دشمنان فشار علیه مسئولان و ملت است تا پیشنهاد مذاکره آنها را بپذیرند، گفتند: آمریکای بی خرد در تصمیم آخر، رهبری را تحریم کرد که نشان دهنده عدم شناخت آنان از منطقه و جهان است و رهبر معظم انقلاب که در جهان میلیون‌ها مقلد دارند از تحریم و تهدید نمی‌ترسند.

در زمان شاه نیز امام راحل را تحریم کردند اما سیل پرداخت وجوهات ملت افزایش یافت و ما به آنها می‌گوئیم که مردم ایران تحریم رهبری را به صخره گرفتند و ما حمایت‌های جهان و ملت‌ها را خواهیم داشت و انشا الله کار به جایی خواهد رسید که آمریکایی‌ها اظهار ندامت خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.