پیاده کردن سندتحول نیازمند فضای آرام است98/07/04

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه پیاده کردن سندتحول نیازمند فضای آرام است، اظهارکردند: معلم نباید دغدغه ای جز تعلیم و تربیت داشته باشد و معلمان خصوصا از نظر رفتاری می توانند بر دانش آموزان و حتی تمام خانواده وی تاثیر بگذارند، لذا نقش کلیدی معلم و تربیت معلم الزامی است

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، عصر امروز در دیدار محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش که درجامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به ایام دوره اسارت اهل بیت امام حسین(ع)و هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهارکردند: معلمان کلاس درس خود را به جبهه ها و سنگرها بردند لذا این جانفشانی ها باعث پیروزی ما بر دشمن بعثی شد.

ایشان تحول بنیادین را با سند تحول امکان پذیر دانستند و گفتند: ما به اسناد بالادستی خود می بالیم اما روزمرگی اجازه استفاده از اسناد بالادستی را نمی دهد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پیاده کردن سندتحول نیازمند فضای آرام است، اظهارکردند: معلم نباید دغدغه ای جز تعلیم و تربیت داشته باشد و معلمان خصوصا از نظر رفتاری می توانند بر دانش آموزان و حتی تمام خانواده وی تاثیر بگذارند، لذا نقش کلیدی معلم و تربیت معلم الزامی است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در تربیت معلمان و دوره های ضمن خدمت برای نظام تعلیم و تربیت الزامی است، گفتند: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و باید فرهنگی هم بماند و آموزش و پرورش پایه و اساس هر حرکتی است که در جامعه می خواهد شکل بگیرد.

ایشان با اشاره به رسیدگی به ابعاد تربیتی دانش آموزان گفتند: به پرسش های دانش آموزان و شبهات آنها پاسخ دهید که اگر این کار را نکنید این پرسش ها جای دیگری خواهد رفت و پاسخ خود را خواهد یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.