یادواره ۱۸ شهید روستای جنت آباد قم برگزار شد 98/07/06

یادواره ۱۸ شهید بزرگوار روستای جنت آباد بخش مرکزی قم در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید بزرگوار روستای جنت آباد بخش مرکزی و تجلیل از جانبازان این روستا با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم در مسجد الهادی (ع)  جنت آباد برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری حسینی (ع) اظهار داشتند: یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان است، زیرا امروز امنیت و آسایش و قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثار و خون شهداست و باید آن قدر آن را دانست

ایشان با اشاره به دومین هدف برگزاری یادواره‌های شهدا گفتند: آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره و منش شهداء و الگوگیری از آنان هدف دیگری است که در برپایی مراسم مربوط به شهیدان والامقام محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کردند: عبرت آموزی و کسب تجربه از حماسه هشت سال دفاع مقدس در راستای حرکت انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام سومین هدفی است که از برگزاری یادواره‌های شهدای عزیز به دست می‌آید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.