لزوم شناسايي و رفع کاستي ها در پذيرايي از زائران حسيني98/07/17

دبير شوراي عالي حوزه هاي علميه بر لزوم شناسايي و رفع کاستي ها و تقويت نقاط قوت سال هاي گذشته براي پذيرايي هر چه بهتر از زائران حسيني در ايام اربعين تاکيد کردند.

حضرت آيت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته» که امروز ميهمان ويژه ستاد اربعين استان قم به رياست استاندار بود، از پيش بيني ها،  اقدامات و فعاليت هاي مداوم ، برنامه ريزي شده و ارزشمند کميته هاي تخصصي اين ستاد در جهت برپايي موکب ها و پذيرايي مناسب از زائران قدرداني کردند و گفتند: گزارش هاي جامع و مدبرانه اعضاي اين ستاد و اقدامات خود جوش مردم در نقاط مختلف کشور نشان از عزم راسخ مسئولان و مردم براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم اربعين حسيني دارد.

علاوه بر محيا کردن امور رفاهي براي زوار ، بايد به امور فرهنگي در نقاط مختلف شهر توجه شود تا فضايي مناسبت با اين ايام را شاهد باشيم.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گزارش ها و برنامه هاي رسانه ملي در نشان دادن حس و حال مراسم اربعين حسيني را اثرگذار توصيف کردند و افزودند: گاهي تلوزيون صحنه هاي زيبا و اثرگذار از خدمت رساني مخلصانه خادماني که تمام هستي شان را در طبق اخلاص براي زوار گذاشته اند به نمايش مي گذارد که بسیار تاثيرگذار و خنثي کننده توطئه هاي انحراف گران است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.