آغاز اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد95/09/17

با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای سراسر کشور از امروز به مدت دو روز در قم آغاز شد.

مراسم افتتاحیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلادصبح امروز با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری دبیر دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین و با  حضور اعضای این  جامعه و علمایی از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.

گفتنی است: دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین ۴ کمیسیون دارد که  «حوزه انقلابی؛ بایسته ها و راه کارها» در حالی آغاز شد که 4 کمیسیون حوزه و روحانیت؛ نقش و رسالت حوزه انقلابی در تبیین مبانی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی»، «کمیسیون نقش و رسالت حوزه انقلابی در مواجهه با تحولات و آسیب های اجتماعی»، «نقش و رسالت حوزه انقلابی در ارتقاء فرهنگ دینی جامعه» و «نقش و رسالت حوزه انقلابی در عرصه بین الملل» موضوع این کمیسیون ها می باشد.

بعد از مراسم افتتاحیه کمیسیون های چهارگانه تشکیل شده  و در خصوص موضوعات مطرح شده کارشناسان به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار خواهند پرداخت.

خاطرنشان می شود: اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد فردا پنج شنبه ۱۸ آذرماه با حضور علما، شخصیت های حوزوی و مسئولان کشوری در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه‌ها   

nahavandi
#1 nahavandi 1395-09-18 17:39
salam man tasavire ejlasroo didam kheyli ba shokoh bood
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.