رویکرد دشمنان از زمان پیامبر اسلام تاکنون یکسان بوده است 93/03/08

http://www.bushehri.net/images/01/3/120/20284_452.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: رویکرد دشمنان از زمان پیامبر اسلام(ص) تا زمان کنونی ما همواره یکسان بوده و به دنبال نابودی دین اسلام بوده‌اند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران آستان حضرت محمد هلال بن علی (ع) اظهار کردند: تهدیدکنندگان امروز علیه ایران فاطمی و علوی از همان دودمان دشمنان صدر اسلام هستند که با نسل یکسان به دشمنی با دین مبین اسلام برخواسته‌اند.

ایشان افزودند: شعب ابی‌طالب در دوران ما همان تحریم‌های سخت کنونی است که مسلمانان امروزه نیز همچون گذشته از این تگناها با موفقیت بیرون می‌آیند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: مردم مسلمان کشورما باید در زمان حال مانند ابوذر و سلمان بوده و همچون آنان که در رکاب پیامبر اسلام(ص) شمشیر زده و اسلام را به ثمر رساندند مجاهدت کنند.

ایشان با اشاره به سالروز بعثت پیامبر خاتم(ص) تصریح کردند: خداوند در قرآن کریم در 3 مرحله که نعمت بزرگی را به مسلمانان عطا فرموده بر آنان منت گذاشته که یکی از این نعمت های بزرگ الهی بعثت است.

ایشان افزودند: انسان به عنوان یک موجود مسئولیت‌پذیر و مکلف با علم و توان محدود نمی‌تواند نسبت به نیازهای خود حتی با اتکا به عقل به سعادت برسد لذا خدا انبیا را مبعوث کرده تا به عنوان سفیران خداوند در راه صحیح به بشر اطمینان خاطر داده و او را بر صراط مستقیم استوار کرده و و از خطا بازدارد.

آیت الله حسینی بوشهری در این سفر یک روزه از امامزاده هادی، حوزه‌های علمیه امیرالمومنین (ع) و المهدی (عج) و آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) و گلزار شهدای این شهر بازدید کردند و نماز جماعت به اقامه ایشان در صحن حضرت محمدهلال بن علی (ع) اقامه شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.