علم بدون رفتار پسندیده در جامعه بی تأثیر است93/03/08

http://www.bushehri.net/images/01/3/120/20283_458.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور، در جمع طلاب آران و بیدگل، به شرایط حساس جامعه و هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره کردند و فرمودند: روحانیون و طلاب باید با مطالعه دقیق و رفتار شایسته چهره واقعی و مهربان دین اسلام را به مردم نشان دهند.
حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» ، مدیر حوزه های علمیه کشور در نشست با طلاب و روحانیون شهرستان آران و بیدگل، به اهمیت رفتار درست روحانیون و طلاب اشاره کردند وبیان کردند: در حال حاضر مسأله رفتار درست و عاقلانه از علم در بین روحانیون باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزودند: رفتار یک روحانی باید موجب جلب رضایت جامعه و گرایش بیشتر به دین و اسلام باشد وعلمای اسلام از ابتدا تاکنون با رفتار مناسب توانستند مردم بسیاری را به دین دعوت و ایمان آنها را افزایش دهند.
ایشان به شرایط حساس جامعه و هجمه های فرهنگی دشمنان نیز اشاره کردند وادامه دادند: روحانیون و طلاب باید با مطالعه دقیق و رفتار شایسته چهره واقعی و مهربان دین اسلام را به مردم نشان دهند.
آیت الله حسینی بوشهری اقناع درست جامعه اسلامی،داشتن رفتار مناسب و تحمل مشکلات پیش رو را از جمله وظایف روحانیون برشمرد و افزود: در صورت تلاش در راستای این انتظارات برکت دنیوی و اخروی نیز شامل حال روحانیون می شودامسال 17 هزار طلبه در حوزه های علمیه کشور پذیرفته می شوند
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در حاشیه سفر به اران و بیدگل فرمودند: هم اکنون نتایج پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور اعلام می شود و طلبه های پس از شرکت در مصاحبه شهریورماه  وارد حوزه های علمیه خواهند شد.
آیت الله حسینی بوشهری افزودند: یکی از مراحل نهایی در پذیرش، شرکت در کلاس های تثبیت و اقتدار است که تا چند روز دیگر اعلام می شود.
ایشان از حوزه ها ی علمیه کاشان و اران و بیدگل به عنوان حوزه های فعال و مناسب یاد کردند و بیان کردند: حوزه های علمیه این دو شهر بواسطه نزدیکی با قم،استفاده از اساتید مجرب و سابقه طولانی اهمیت ویژه ای دارد.
لازم به ذکر است، مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه سفر به اران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.