کار عکاسان و تصوير برداران، خلق و ثبت حماسه‌هاست94/03/09

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/81371666-6051312.jpgمدير حوزه هاي علميه کشور با تأکيد بر اينکه نشر، گسترش و دعوت افراد به اردوگاه عاشقان اباعبدالله(ع)، کاري بسيار ارزشمند است، فرمودند: عشق و دلدادگي به امام حسين(ع) در پياده روي اربعين موج مي زد.

حضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در ديدار با احمد مسجدجامعي عضو شوراي شهر و دست اندرکاران ستاد «تهران گردي» با تقدير از انتشار کتاب عکس «اربعين»، اظهار داشتند: يکي از تأثيرگذارترين کارهاي تبليغاتي در قالب هنر بوده که نقش بسيار مهمي در جذب افراد دارد.

ایشان همچنين با اشاره به رونمايي از کتاب «ضريح عشق» در بيست و هشتمين نمايشگاه کتاب تهران، تصريح کردند: در اين کتاب سير حرکتي و صحنه‌هاي ديدني حضور مردم در استقبال از ضريح امام حسين(ع) از شهرهاي مختلف ايران تا کربلا به تصوير کشيده شده بود که نشان دهنده عشق و ارادت ملت ايران به حضرت سيدالشهدا(ع) است.

مدير حوزه هاي علميه کشور با اشاره به اينکه توليد، کليپ ها و مستندهاي هنري نيز در اين زمينه پرجاذبه هستند، فرمودند: عشق و علاقه به ميزباني از زائران اربعين در صحنه هايي که از رسانه ملي نمايش داده مي‎شد، موج مي‎زد و اشک انسان در اثر اين دلباختگي به خاندان اهل‌بيت (ع) جاري مي‎شد.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به عشق و علاقه مردم به امام حسين (ع)، ابراز داشتند: افرادي با تمکن مالي پايين و خانه فقيرانه ابتداي جاده ها مي ايستادند و زائران اربعين را به منزل خود دعوت مي‌کردند، اين امر نشان از عشق و دلدادگي به حضرت سيدالشهدا(ع) دارد.

ایشان با بيان اين‌که کار عکاسان و تصويربرداران، خلق و ثبت حماسه ها است، تصريح کردند: حضرت اباعبدالله (عليه السلام) بر اساس سخن امام صادق (ع)، به زائران و محبان توجه دارند و اين مسئله نشان مي‎دهد، حماسه آفريني هاي عکاسان و تصويربرداران در اربعين حسيني مورد توجه امام معصوم (عليه السلام) بوده است.

مدير حوزه هاي علميه کشور در پايان با تأکيد بر اين‎که نشر و گسترش و دعوت افراد به اردوگاه عاشقان اباعبدالله (ع)، کار بسيار ارزشمندي است، خاطرنشان کردند: در کتاب عکس اربعين، اضافه شدن اشعار ذيل تصاوير، بر معنويت کار افزوده و فضا را دلنشين کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.