کیفی سازی آموزش‌ها در مدارس و مراکز آموزشی مورد توجه قرار بگیرد93/05/22

http://www.bushehri.net/images/120.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: کیفی سازی آموزش ها در مدارس و مراکز آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» عصر دوشنبه در نشست با مسئولان عالیشهر بوشهر اظهار داشتند: توسعه نقاط مختلف در شهرها و روستاها باید در اولویت مسئولان باشد و مسئولان از تمام توان و با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های مختلف برای توسعه استان تلاش کنند.

ایشان خواستار تلاش برای توسعه کارهای فرهنگی در عالیشهر شدند و ادامه دادند: مسئولان باید به آبادانی و عمران شهرها توجه کافی داشته باشند و با حمایت و همراهی و تعامل مردم شاهد خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر مردم در نقاط مختلف باشیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بر لزوم توسعه زیرساخت های آموزشی در شهرستان دشتی تاکید کردند و ادامه دادند: باید زمینه برای تحصیل مناسب دانش آموزان در مدارس و مراکز آموزشی فراهم شود تا مشکلی برای تحصیل خود نداشته باشند.

ایشان خواستار تلاش همه مسئولان برای بهره مندی دانش آموزان از امکانات و زیرساختهای مناسب برای تحصیل شدند و بیان داشتند: مراکز آموزشی به امکانات آموزشی  پیشرفته باید مجهز شوند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین بر لزوم توجه به دانشگاه ها و رفع مشکلات این بخش تاکید کردند و ادامه دادند: هر چند وظیفه ای در مورد طرح های عمرانی نداریم ولی با خدای خود عهد بسته ایم که اگر حتی کلام ما راهگشا باشد، آن را دریغ نکنیم و باید از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.