گام‌های خوبی در شهرها استان بوشهر خصوصا شهرستان‏های جنوبی استان برداشته شده است 93/05/22

http://www.bushehri.net/images/200.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در نشست با ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشتند: بسیار خوشحال و خرسندیم ظرف یک هفته، خدمت مردم خوب استان بوشهر، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون هستم.

ایشان ادامه دادند: دوست دارم چنانچه مشکلی در ارتباط با شهرستان وجود دارد که نیاز به پیگیری دارد بتوانیم اقدام و کمک کنیم چون سفر به استان بوشهر سفرکاری است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان‌ داشتند: چنانچه مشکلی در بخش‌ها، شهرها و مرکز شهرستان وجود دارد و مشکلاتی که مردم در حوزه‌های مختلف دارند را  به مرکز استان منتقل می‌نماییم.

ایشان خاطرنشان کردند: در سفر قبلی به جنوب استان بوشهر شهرستان‌های دیر، کنگان، ریز، جم، سیراف و عسلویه رفتیم، مجموعه مسائل و مشکلات مردم در هر حوزه‌ای که داشتند را در جلسه‌ای که با استاندار داشتیم مطرح کردیم، نظر او این بود که این مسائل در استان قابل حل است و مسائل را پیگیری و دنبال کردند.

آیت الله حسینی‌بوشهری افزودند: گزارشی که از شهر و شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر داریم گام‌های خوبی برداشته شده بعضی از پروژه‌هایی که مورد نظر بوده انجام گرفته و بعضی هم در حال اقدام است.

ایشان با اشاره به اینکه بعضی از پروژه‌ها در استان بوشهر را دنبال کرده و آنچه هم که لازم باشد ما در مرکز دنبال و پیگیری خواهیم‌ کرد، یادآور شدند: این سفر را از شهرهای شمالی استان شروع کردیم.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.