به دنبال تربیت طلاب رسانه‎ای هستیم93/08/01

http://www.bushehri.net/images/888888888/boshehri_l93727_241477.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند: توجه بر تربیت حوزویان آشنا به زبان رسانه در عرصه‌های مختلف از وظایف حوزه است که در این راستا نشست‌های مختلفی برگزار و اساس‌نامه‌ای نیز در این زمینه تدوین شد.

حضرت ‌آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» سی ام مهرماه در دیدار مدیر و معاونان صدا و سیمای مرکز قم که در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، رسانه را از بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها در تبلیغ دین معرفی کردند و فرمودند: البته تا کنون با توجه به محدودیت‌ها و بعضاً‌ بی توجهی‌ها هنوز  استفاده کاملی از آن نشده است.

ایشان استفاده حداکثری از این ظرفیت بزرگ را نیازمند اهتمام همه جانبه و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی دانستند و فرمودند: آنچه از صدا و سیمای قم انتظار می‌رود، تولید برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی و در اختیار قرار دادن آن برای سایر شبکه‌های صدا و سیما در سراسر کشور است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه زبان رسانه، زبان خاصی است، افزودند: توجه بر تربیت حوزویان آشنا به زبان رسانه در عرصه‌های مختلف از وظایف حوزه است که در این راستا نشست‌های مختلفی تشکیل شد و اساس‌نامه‌ای نیز در این زمینه تدوین شده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کردند: لازم است متولی خاص حوزوی در این عرصه حضور فعال داشته باشد و بر چنین فعالیت‌هایی نظارت نماید.

ایشان با اشاره به برخی تصمیمات نادرست در عرصه بازیگران نقش روحانیت در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی فرمودند: در این عرصه با فیلم‌سازان و مسئولان مربوطه مکاتباتی داشتیم  ولی هنوز هم جایگاه لازم برای حوزه در این عرصه در نظر گرفته نشده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.