مردم هیچ‌گاه فداکاری کارکنان حوزه سلامت را فراموش نخواهند کرد99/01/13

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: مردم هیچ‌گاه فداکاری کارکنان حوزه سلامت را فراموش نخواهند کرد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» پیش از ظهر چهارشنبه در تماس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر از خدمات شبانه‌روزی رزمندگان مدافع سلامت این بیمارستان تقدیر کردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشتند: فداکاری نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت استان بوشهر این روزها در جنگ با بیماری کرونا ویروس (کووید ۱۹) یادآور ایثارگری‌هایی است که رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ انجام می‌دادند.

مردم هیچ‌وقت شجاعت و از خود گذشتگی نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت را فراموش نخواهند کرد.

پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهیاران و همه فعالان و مسئولان بخش بهداشت، درمان و سلامت فرشتگان نجاتی هستند که در دفاع از حیات مردم با به خطر انداختن سلامتی خود و جان بر کف با همه وجود و امکانات تلاش می‌کنند تا بحران شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند.

وظیفه ما مسئولین و مردم در قبال مدافعان سلامت مردم این است که با رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشت فردی و جمعی آنان را در این راه کمک کنیم.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با آرزوی شفای عاجل برای مبتلایان به ویروس کرونا و رخت بر بستن هر چه زودتر این ویروس منحوس، طلب آمرزش برای درگذشتگان این بیماری را از خداوند سبحان مسئلت کردند.

دیدگاه‌ها   

سعید رجنی
#2 سعید رجنی 1399-01-15 09:35
همه به ما طلبه ها توهین می کنند و فحش میدن وقتی این خبر رو دیدم انگار که زنده شدم هنوز کسی هست که ما رو بعد از خدا فراموش نکرده و تقدیر میکنه
نقل قول کردن
مهدی عساکر
#1 مهدی عساکر 1399-01-13 11:27
مرگ بر این ویروس جهان همه در ترس و وحشته چقدرانسان ضعیفه که کاری از دستش بر نمیاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.