مردم با حضور در خانه سهم بزرگی در شکست ویروس کرونا دارند 99/01/18

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در تماس تلفنی با رئیس مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی، ضمن قدردانی و خداقوت به کادر درمانی گفتند: تمام کادر درمانی، خستگی‌ناپذیر در راستای شکست کرونا گام برداشته و در مسیر به سرانجام رساندن این مسئولیت سترگ هستند.

امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در تماس تلفنی با رئیس مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی، ضمن قدردانی و خداقوت به کادر درمانی گفتند: تمام کادر درمانی، خستگی‌ناپذیر در راستای شکست کرونا گام برداشته و در مسیر به سرانجام رساندن این مسئولیت سترگ هستند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، همچنین از مردم خواستند تا با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی هر چه زودتر مقدمات ریشه‌کن‌ شدن ویروس کرونا را فراهم کنند چرا که همین حضور مردم در خانه سهم زیادی در شکست ویروس کرونا دارد.

دیدگاه‌ها   

صبا
#2 صبا 1399-01-24 15:25
سلام 80 درصد جان باختگان کرونا در جهان مربوط به امریکا و اروپاست و کرونا نشان داد که کشورهای غربی مدعی پیشرفت و تکنولوژی چقدر عقب افتاده اند و فقط ادعای بزرگی می کنند
نقل قول کردن
سازمی
#1 سازمی 1399-01-19 09:39
این همه که مسئولیبن گفتن اینهمه که پرستارها و دکترها با دیده گریان گفتن بیرون نرین باز هم همه رفتن اخه ادما چرا اینقدر نفهم شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.