آیت الله باریک بین برای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کرد99/01/20

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفتند: مرحوم آیت الله باریک بین در زمان حیات همواره راهنمای مردم بود و در رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و به همین خاطر در عمق جان مردم جای داشت.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت ولی عصر (عج) و تسلیت به مناسبت سالگرد مرحوم آیت الله هادی باریک بین، امام جمعه سابق قزوین گفتند: مرحوم باریک بین از شخصیت های برجسته و شناخته شده قزوین بود و سالها نماینده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این شهر بود.

دبیرشورای عالی حوزه های علمیه کشور افزودند: ایشان همواره در کنار مردم و دلسوز آنها بود و در شرایط مختلف جامعه  پیش قدم بود، در دوران دفاع مقدس ضمن تشویق مردم به کمک رسانی به جبهه ها خود نیز در این عرصه حضور جدی و فعال داشتند.

هرگز نمی توان نقش بی بدیل و پر رنگ ایشان را در هشت سال دفاع مقدس و همراهی و همدلی با رزمندگان و بسیجیان استان فراموش کرد. 

مرحوم آیت الله باریک بین در زمان حیات همواره راهنمای مردم بود و در رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و تکیه گاهی محکم برای آنها بود و به همین خاطر در عمق جان مردم جای داشت. 

سراسر زندگی مرحوم آیت الله باریک بین در خدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه های علمیه گذشت، این عالم برجسته همچنین در احیاء و بازسازی مدارس علمیه نقش آفرین و تاثیرگزار بود.

دیدگاه‌ها   

مهیاری
#2 مهیاری 1399-01-27 08:30
اونی که تو این دوره از دنیا می رود حتما بر اثر بیماری کرونا بوده است و کرونا آیت الله و انسان ادم عادی نمی شناسد همه باید تنها و مظلوم دفن شوند و بی مراسم دفن شوند
نقل قول کردن
رضایی داوود
#1 رضایی داوود 1399-01-22 12:30
تموم عمر دلش برای مردم بود همه همسابه ها عاشقشون بودن ادم اگه زندگی هم بکنه اینطوری زندگی کنه خدا رحمتشون کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.