آیت‌الله حسینی‌بوشهری: با همدلی و مواسات از بحران کرونا عبور خواهیم کرد99/02/10

 

عضو مجلس خبرگان با اشاره به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه ضمن تاکید بر اینکه با همدلی و مواسات از بحران جهانی کرونا عبور خواهیم کرد فرمودند: ما می‌توانیم با همدلی، همراهی و مواسات کرونا را شکست بدهیم و با بی‌اعتنایی به تحریم‌های ظالمانه دشمن به موفقیت برسیم. حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها، با اشاره به «رزمایش سراسری کمک مومنانه» بیان کردند: تجربه ۴۱ ساله انقلاب نشان داده است که این انقلاب با همدلی و همراهی مردم پیش رفته و این گونه نبوده که مجموعه خاصی تحت عنوان دولت این حرکت عظیم را پیش برده‌اند.

ایشان با بیان اینکه در کشورمان هر مشکلی که ایجاد می‌شود مردم همراه و در کنار هم هستند گفتند: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری تحت عنوان مواسات مؤمنانه شاهد هستیم در سراسر کشور هر فردی بسته به توانمندی خود در این رزمایش شرکت می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: مردم کشورمان با روحیه نوع‌دوستی خود این حرکت بزرگ را پیش خواهند برد و با الهام از آموز‌های اسلامی کسانی که در بحران کرونا آسیب دیده‌اند و مشکلاتی در زندگی آن‌ها به وجود آمده مورد حمایت قرار می‌دهند.

ایشان با بیان اینکه با همدلی و مواسات از این بحران جهانی به راحتی عبور خواهیم کرد، در پایان گفتند: ما می‌توانیم با همدلی، همراهی و مواسات کرونا را شکست بدهیم و با بی‌اعتنایی به تحریم‌های ظالمانه دشمن به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها   

قنبرزاده
#4 قنبرزاده 1399-02-13 07:48
گرسنگی رو می شود بالاخره چاره کرد اما مرگ را چاره ای نیست دعا کنید این ویروس مرگبار از سر مردم دست بردارد
نقل قول کردن
رضا
#3 رضا 1399-02-12 09:48
ممنون از همه خوبانی که کمک می کنند
نقل قول کردن
linda
#2 linda 1399-02-11 15:00
corona ta ma ra nakoshe vel nemikone
نقل قول کردن
موسی لیلی زاده
#1 موسی لیلی زاده 1399-02-10 14:47
شدیم گدا هر روز یکی میاد یک چیزی تو کیسه ما می ریزه و میره زندگی میکنیم که نمیریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.