انقلاب اسلامی به مسلمانان عزت بخشید/ آمریکا جرات کوچک‌ترین اقدام علیه نفتکش‌های ایرانی را ندارد99/03/10

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»  طی سخنانی با تاکید بر اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی به مسلمانان عزت بخشید، فرمودند: امروز هر مسلمانی در سراسر دنیا احساس عزت می‌کند، امام راحل به مردم دنیا امید بخشید و"ما می‌توانیم" محقق شد و این موضوع در پرتو انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) امکان پذیر شد.

ایشان با اشاره به دوران سیاه رژیم شاهنشاهی عنوان کردند: پیش از انقلاب اسلامی گرایش‌ها گاهی چپ گرایانه و ناسیونالیستی بود، ولی به برکت امام راحل سمت و سوی این نهضت‌ها به سوی حرکات اسلامی شد و روح خودباوری در ملت ایران ایجاد شد.

امام جمعه قم تصریح کردند: امروز مقام معظم رهبری که خلف صالح امام خمینی (ره) است رهبری انقلاب اسلامی را برعهده دارد و تنها شخصیتی است که در دنیا از هیچ کسی جز خدا ترس ندارد، پیام مقام معظم رهبری در روز قدس را شنیدیم و سخنان ایشان ایجاد امید در جبهه مقاومت کرد.

اگر نفتکش‌های ما دریای کارائیب و اقیانوس اطلس را پشت سر گذاشت و در برابر دیدگان آمریکا عبور و به ونزوئلا می‌رود به‌خاطر شجاعت رهبر معظم انقلاب و عظمت ملت است و آمریکا جرات نمی‌کند کوچکترین حرکتی از خود نشان دهد.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز به‌کار کرد، پس از ۴۱ سال برای ما زیبا و پسندیده نیست که برخی از روستا و شهر‌ها از در زمینه آب با مشکل روبه‌رو باشند و نمایندگان مجلس باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند، تحریم و مشکلات کشور بسیار زیاد است و نمایندگان باید با برنامه ریزی امید مردم را بیشتر کنند.

به لطف خدا صحن‌های حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، عبدالعظیم حسنی (ع)، حرم شاه چراغ و مسجد مقدس جمکران بازگشایی شد و امیداریم به فضل الهی فضای معنوی بیشتری در ایران اسلامی حاکم شود.

دیدگاه‌ها   

شهرپاک
#2 شهرپاک 1399-03-11 17:14
انقلاب ما انفجار نور بود این یک واقعیته باید دشمنان و دوستان بپذیرن
نقل قول کردن
غلام علی
#1 غلام علی 1399-03-10 20:15
کاش انقلابی نبود و دشمنی هم نبود و این همه فقر هم نبود پدری شرمنده خانواده اش نبود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.