اجلاسیه مدیران استانی حوزه با اعضای شورای عالی به صورت وبینار برگزار می شود99/03/19

اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه با اعضای شورای عالی حوزه برای اولین بار به صورت وبینار برگزار می شود.

اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استان با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، برای اولین بار به صورت وبینار(آنلاین)به مدت دور روز و روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

سخنرانی اعضای شورای عالی حوزه های علمیه از جمله دبیر شورای عالی، حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، معاونین و مدیران ستادی مرکز مدیریت حوزه، گزارش مدیران استانی پیرامون فعالیت های گروه های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا،رزمایش مواسات مومنانه، وضعیت پذیرش سال تحصیلی جدید و اقدامات انجام گرفته در استان و برگزاری دروس به صورت مجازی از جمله برنامه های این اجلاسیه است.

آشنایی با برنامه  5 ساله مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نحوه تدوین برش برنامه با حضور مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی به همراه مدیران دفتر برنامه ریزی و در استانها با حضور مدیر،‌معاونان و مدیران مدیریت حوزه علمیه استان از دیگر برنامه های این اجلاسیه دو روزه است که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

دیدگاه‌ها   

مهریزی
#1 مهریزی 1399-03-19 04:40
حوزه هم داره بروز میشه اما کاش فضای مجازی رو اینقدر رها نمی کردن بچه ها دارن به فساد کشیده میشن نمی فهمم دلیل نبستن شبکه هایی مثل اینستاگرام چیه ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.