رئیس جمهور آمریکا در باتلاق بسیار وحشتناکی فرو رفته/ خانواده سالم باشد جامعه سالم می‌ماند99/05/28

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، طی سخنانی عنوان کردند: در ماه ذی الحجه قرار داریم که ماه مناسبت ها است، دهه اول این ماه دارای برکات و ویژگی‌ها بود و موسم حج، زیارت خانه خدا و مرقد نبی اکرم بود و میلاد و شهادت برخی از معصومین(ع) و روز و عرفه و عید قربان و غدیر از روزهای مهم این ماه است.

ایشان با اشاره فرا رسیدن روز مباهله و جایگاه این روز تصریح کردند: امروز 3 مناسبت مهم دارد که روز آیه تطهیر و روز نزول آیه مباهله است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزودند: روز 25 ماه ذی الحجه آیه هل اتی درباره معصومین(ع) نازل شده است، موقع افطار بود و با اینکه خودشان نیاز داشتند ولی به فقیر، مسکین و اسیر کمک کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: خانواده نقش بسیار مهمی در تربیت جامعه دارد و اگر خانواده سالم باشد جامعه سالم می‌ماند و باید مراقب فرزندان، بستگان و آشنایان باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: این روزها توطئه هایی در منطقه مشاهده می کنیم و انفجاری که در لبنان اتفاق افتاد بسیار مشکوک بود و توطئه‌ای همراه آن بود، به جای اینکه با مردم لبنان همدردی شود رئیس جمهور فرانسه سخنان تهدید آمیز مطرح کرد و نخست وزیر لبنان مجبور به استعفا شد.

امام جمعه قم بیان کردند: سید حسن نصرالله با تدبیر و درایت همواره مسائل را پیش می‌برد و این بار نیز بر مشکلات فائق می‌آید و لبنان به آرامش باز می‌گردد.

استاد حوزه علمیه عنوان کردند: رئیس جمهور آمریکا در باتلاق بسیار وحشتناکی فرو رفته و امروز بیشترین کشته‌های کرونا مربوط به آمریکاست و این کشور مشکلات  زیادی دارد ولی در عین حال دست از دشمنی با کشورمان برنمی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: در زمینه برجام زمان بندی شده بود که ایران تا یک زمانی نمی‌تواند خرید و فروش تسلیحاتی داشته باشد ولی مشاهده می‌شود که وزیر خارجه آمریکا در تلاش است که مجامع بین المللی را علیه کشورمان متحد کند و منع خرید و فروش تسلیحاتی را تمدید کرده و ایران اسلامی را از خودکفایی بازدارد ولی موفق نمی‌شوند.

ایشان با اشاره به مشکلات جامعه افزودند: دولت مردان باید بدانند شرایط مردم بسیار سخت است وگرانی بیداد می‌کند، فشارهای اقتصادی زیاد است و مردم از مجلس جدید انتظارات دارند و باید به دور از حاشیه سازی در راستای رفع مشکلات جامعه اقدام شود.

امام جمعه قم بیان کردند: ماه محرم را در پیش داریم، مردم عاشق امام حسین (ع) و خاندان اهل بیت(ع) هستند ولی امسال شرایط کرونا سبب شده محدودیت هایی برای عزاداری ایجاد شود که نباید افراط و تفریط شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.