آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند99/05/28

 

امام جمعه قم گفتند: دولت مردان باید بدانند شرایط مردم بسیار سخت است وگرانی بیداد می‌کند، فشارهای اقتصادی زیاد است و مردم از مجلس جدید انتظارات دارند و باید به دور از حاشیه سازی در راستای رفع مشکلات جامعه اقدام شود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در سخنان آدینه ای که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشتند: انسان دارای وظایف مختلفی در برابر خداوند، اولیای الهی و جامعه است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد.

باید خداوند را بشناسیم و معرفت داشته باشیم، راه خیر و شر برای انسان نشان داده شده است و موضوعات عبادی واخلاقی متوجه ما است و باید نسبت به آن توجه و عنایت داشته باشیم.

ممکن است شخصی اهل زیارت، نماز جمعه و نمازجماعت باشد و نماز شب بخواند ولی آسیب هایی در زندگی وجود دارد که سبب می‌شود پایه های دینی و باورهای اعتقادی را از بین ببرد.

دبیر شورای عالی حوزههای علمیه عنوان کردند: حضرت علی(ع) در مسیری در حال حرکت بودند که شخصی قرآن قرائت می‌کرد، کمیل گفت که از قرائت قرآن آن شخص دچار شگفتی شدم و امام علی(ع) متوجه این موضوع شدند، امیرالمومنین(ع) فرمودند‌ای کمیل مراقب باش صدای دلربای این فرد تو را به تعجب واندارد و این شخص که مشاهده کردی اهل آتش جهنم است و برای تو وی را معرفی می‌کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: جنگ نهروان پیش آمد و امیرالمومنین(ع) از کنار کشته‌های جنگ عبور می‌کرد ولحظه‌ای توقف کردند و به کمیل فرمودند می‌دانی این شخص کیست، کمیل گفت نمی‌دانم و امیرالمومنین(ع) فرمودند این همان شخصی است که به زیبایی قرآن را قرائت می‌کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: گاهی مشاهده می‌شود مبارزه با فساد می‌شود وبرخی افراد به عنوان مفسد معرفی می‌شوند که ممکن است اهل نماز باشند ولی آسیب و گره‌هایی در زندگی آنها بوده و باید پاسخگوی فساد خود باشند.

استاد حوزه علمیه با اشاره  به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی و عاقبت به خیری بیان کردند: باید توجه لازم داشته باشیم که آسیب‌ها به دین داری ما ضربه نزند که اگر این گونه شود دنیا و آخرت را از دست می‌دهیم.

دیدگاه‌ها   

سالاریان
#2 سالاریان 1399-06-01 17:35
یعنی آشغال تر از این حسن فریدون دنیا به خودش ندیده. تفاله ای بیش نیستند خدا لعنتشان کنه مردم از گرسنگی فریاد می کنند
نقل قول کردن
عقیل زهی
#1 عقیل زهی 1399-06-01 10:11
چند وقته شرمنده خانوادم هستم دست خالی میام خونمون کاش که زنده نبودم و می مردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.