واکنش آیت الله حسینی بوشهری به «سخن حوزه» + فیلم 99/07/03

 

 

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، انتشار نشریه اینترنتی «سخن حوزه» را کاری قابل تحسین و تقدیر دانستند و گفتند: با این کار حوزه های شهرستان ها و استان ها هم احساس می کنند که مربوط به این حوزه هستند و در انزوا نیستند و اخبار آنها به کل کشور رسانده می شود.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،‌ در دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با تقدیر از انتشار نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، گفتند: اخیراً یک کار جدیدی در رابطه با شهرستان ها و استان ها انجام دادید که یک نسخه از آن به دستم رسید، کار قابل تقدیر، تحسین و مبارکی است.

 

با این کار{انتشار نشریه سخن حوزه} حوزه های شهرستان ها و استان ها هم احساس می کنند که مربوط به این حوزه هستند و در انزوا نیستند و هم کاملاً رصد می شوند و هم اخبار آنها به کل کشور رسانده می شود، مثلاً اگر یک استان و یا شهرستان حرکت بایسته ای داشته و یا در همین جریان کرونا، حرکت جهادی و انقلابی انجام داده، اگر برجسته شود، برای حوزه دیگری که از این حرکت بازمانده، پیام دارد و باعث خیر برای دیگران می شود.

 

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در پایان یادآور شدند: این حرکت {انتشار نشریه سخن حوزه} به نظرم حرکت خوبی است که شروع شده است.

 

گفتنی است، «سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی مربوط به حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان ها خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

 

دانلود فیلم

 

دیدگاه‌ها   

غریب
#1 غریب 1399-07-04 18:52
سلام عرض میکنم خدمت آیت الله حسینی بوشهری قدرت رسانه ای حوزه بسیار ضعیف است
در کشور هم حمایت نمی شود زحمات طلبه ها اگر درست به گوش مردم برسد دیدشان نسبت به طلبه ها تغییر می کند اما کسی نیست که حقیقت را نشان دهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.