متاسفانه مسئولان حاضر نیستند مسئولیت گرانی را بپذیرند99/07/29

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: پیروی کورکورانه از دیگران را یکی از آسیب‌های دینداری دین استقلال فکری است. تقلید در اسلام یعنی رجوع یک غیرمتخصص به متخصص است که باعث پیشرفت و موفقیت انسان می‌شود، اما اگر انسان از هر فردی و در هر موضوعی تقلید کورکورانه کند زندگی اش دچار آسیب می‌شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که شیوع کرونا برای مردم به وجود آورده است گفتند:در حال حاضر مردم ما با معضلات اقتصادی درگیر هستند و به خاطر گران شدن کالا در تأمین معاش با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

امام جمعه قم با تاکید بر این که مسئولان باید برای حل این مشکل تدبیر کنند گفتند: متأسفانه در برخی برنامه‌های تلویزیون مسئولان حاضر نیستند مسئولیت گرانی را بپذیرند و به افراد دیگر حواله می‌دهند.

امام جمعه قم با ابراز نگرانی از سقوط روز افزون ارزش پول ملی گفتند: مسئولین باید به صورت هماهنگ و متمرکز برای حل مشکلات اقتصادی تصمیم بگیرند و نسبت به این وضعیت باید پاسخگو باشند.

ما باید ضمن توکل به خدا برای پیروزی به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودمان متکی باشیم و در مقابله با فساد‌ها در جامعه جدی وارد عمل شویم تا مردم به آینده امیدوار شوند.

امام جمعه قم با اشاره به محدودیت‌هایی که شیوع کرونا برای برگزاری آیین‌های عزاداری حسینی به وجود آورد گفتند: هرچند در اربعین حسینی از پیاده روی اربعین محروم شدیم، اما مردم ایران دست از عزاداری برنداشتند و هر خانه حسینیه‌ای بود برای عزاداری و ایران یک حسینیه شد.

ایشان افزودند: فضای مجازی هم تهدید آفرین است و هم فرصت‌ساز و ما باید از فرصت آن در این شرایط برای تبلیغ معارف اسلامی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها   

قاسم
#1 قاسم 1399-07-30 06:05
به خدا که خیلی مردی مردم وقتی ببینند کسی حرف دلشان رو میزنه یا واقعیت رو می گه حس میکنن هنوز میشه به آینده این نظام امید داشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.