دولت‌مردان فرانسه از آینده کشورشان بسیار نگران هستند99/08/11

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، با اشاره به اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) اظهار داشتند: این موضوع برای نخستین بار و شاید آخرین بار نیست که توسط دولت فرانسه و برخی از کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

ایشان بابیان اینکه برخی از کشورهای اروپایی بسیار نگران آینده‌شان هستند، افزودند: یکی از  کشیش‌های فرانسوی به مردم فرانسه هشدار داد که نام اکثر فرزندانی که متولد می‌شوند محمد است و اگر کمی دیر بجنبید و نقشه‌ای نداشته باشید چشم‌باز کرده و اینجا به جامعه اسلامی تبدیل می شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کردند: تحریک کشیش فرانسوی عاملی برای حرکت نادرست کاریکاتوریست فرانسوی بود و سپس رئیس‌جمهور فرانسه تحت عنوان  دفاع از آزادی موضوع هتک به نبی گرامی اسلام را مورد تائید قرارداد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کردند: واقعیت مطلب این است که دولت‌مردان فرانسه از آینده کشورشان بسیار نگران هستند چون سرعت گسترش دین اسلام در کشورهای غربی و اروپا و آمریکایی سبب شده احساس کنند با این‌گونه برخوردها از پیشرفت اسلام و گسترش مسلمانان در کشورهای غربی جلوگیری کرده ولی در حقیقت اشتباهی را مرتکب شده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه رئیس‌جمهور فرانسه با حمایت از این اقدام خشم جهان اسلام را علیه خود برانگیخت، تصریح کردند: در کشورهای مختلف راهپیمایی‌های عظیم برگزار شد و نمونه آن در یمن بود که علی‌رغم مشکلاتی که دارند اجتماع بسیار باشکوهی برگزار کردند که نشان‌گر عشق و ارادت آن‌ها به نبی اسلام و پایبندی به اعتقادات است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.