آیت‌الله حسینی‌بوشهری: فضای مجازی با امکانات داخلی تقویت شود99/08/05

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفتند: امروز فضای مجازی را نمی‌توانیم حذف کنیم بلکه با امکانات داخلی باید تقویت شود و محتوای مناسب برای مردم و کسانی که تشنه معارف اصیل اسلامی هستند ارائه بدهیم.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها، با اشاره به ضرورت گسترش شبکه ملی اطلاعات بیان کردند: فضای مجازی از راه‌های نفوذ دشمن در رابطه با ضربه زدن به فرهنگ جامعه است و با ولنگاری که در آن موج می‌زند این مهم را ایجاد کرده است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، اما باید به درستی استفاده شود، اظهار کردند: در شرایط کرونایی اگر بتوانیم ارزش‌های دین را به جامعه منتقل کنیم بیشترین خدمات را به دین کرده‌ایم.

دشمن فضای مجازی را به عنوان یک ابزار بر‌ای ما ایجاد کرده است، اما ما می‌توانیم از این تهدید دشمن بهترین استفاده را ببریم.

اگر در تولید محتوا و سخت‌افزار‌های لازم برای بهره‌برداری از دانش فضای مجازی سالم کوتاهی کنیم عملا اختیار مردم ما از طریق دیگران مدیریت می‌شود. تحلیل و خبر را از دیگران دریافت می‌کنند و با تخریب در داخل دشمن موج سواری و بهره‌برداری می‌کند.

فضای مجازی را امروز نمی‌توانیم حذف کنیم بلکه با امکانات داخلی باید تقویت شود و محتوای مناسب برای مردم و کسانی که تشنه معارف اصیل اسلامی هستند ارائه بدهیم.

دیدگاه‌ها   

رحیم
#4 رحیم 1399-08-11 05:53
سلام آقا بچه ها با این ابزار به لجن کشیده شدن حداقل یه کاری برای بچه ها می کردین
نقل قول کردن
صحابه
#3 صحابه 1399-08-10 04:42
فضای مجازی رو نمی شه کلا فیلترش کرد اما باید کنترل بشه الان اثرات بسیار بدش رو داریم می بینیم
نقل قول کردن
حسین
#2 حسین 1399-08-07 22:04
فضای مجازی در هر صورت باید کنترل بشه خانواده ها نمی توانن کاری بکنن
نقل قول کردن
مهدی
#1 مهدی 1399-08-07 06:01
در حال حاضر ایتا امکانات بسیار خوبی داره باید تقویت بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.