بی‌ارتباطی گرانی‌ها با تحریم/ هتاکی به پیامبر جاهلیت مدرن است99/08/17

امام جمعه قم گفتند: جاهلیت مدرن امروز که به وسیله کاریکاتور و امثال آن به پیامبر(ص) توهین می‌کنند در حقیقت همان حرکت جاهلیت گذشته را تکرار می‌کنند.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» ظهر جمعه در سخنرانی آدینه‌ای مجازی با اشاره به اینکه امنیت، هم در بعد امنیت خارجی است که باید امکانات پیشرفته‌ای داشته باشیم که بازدارندگی ایجاد کند و جلوی طمع‌ورزی دشمن را بگیرد، افزودند: در امنیت داخلی نیز باید جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره منابع و توانایی‌های داخلی گفتند: با وجود اینکه ما از نظر تولید کمبود نداریم چرا ما باید شاهد گرانی گوشت و برخی از کالاهای دیگر باشیم.

ایشان با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات اقتصادی امروز ربطی به تحریم‌ها ندارد گفتند: مردم هر جا دیدند که افرادی در این شرایط به مردم خیانت می‌کنند و روزبه روز قیمت کالا و اجناس را بالا می‌برندوظیفه دارند جلوگیری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۳ آبان درباره آزار و اذیت مشرکان عصر جاهلیت علیه پیامبر اسلام گفتند: جاهلیت مدرن امروز که به وسیله کاریکاتور و امثال آن و با حمایت بعضی از رؤسای جمهور کشورهای اروپایی مثل فرانسه به پیامبر هتاکی می‌کنند در حقیقت همان حرکت جاهلیت گذشته را تکرار می‌کنند.

اما همگان بدانند که همان طور که آن روز موفق نشدند، نور خدا را خاموش کنند، امروز هم نمی‌توانند این کار را انجام دهند، اینها هر چه تلاش می‌کنند که نام پیامبر (ص) محو بشود و اسلام گسترش نیابد، اما علی رغم نظر آنان، نام پیغمبر (ص) هر روز پرآوازه‌تر می‌شود.

امام جمعه قم با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام گفتند: آمریکا بعد از انقلاب سفارت داشت اما در حال جاسوسی از ایران بود و در واقع تسخیر این جاسوس خانه واکنش دانشجویان به جاسوسی در پوشش سفارتخانه بود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به اینکه تغییر رئیس جمهور دولت آمریکا برای ما مهم نیست گفتند: برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب رفت‌وآمد این اشخاص برای ما مهم نیست و در بینش و نگاه ما تأثیری ایجاد نمی‌کند، به خاطر این‌که این‌ها روش‌شان همین است.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت امام درباره دولت آمریکا گفتند: بارها امام نیز فرمودند که اگر اینها توبه کنند و دست از شرارت بردارند، ممکن است که شرایط به گونه دیگری رقم بخورد، ولی آنچه که ما از اینها سراغ داریم، جز کینه، عداوت و دشمنی نیست.

تفاوت فرعون مصر با فرعون این عصر که آمریکا باشد، این است که گستره ستم فرعون مصر در سرزمین مصر بود، اما دایره ظلم و ستم آمریکا مربوط به کل مردم دنیا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف از رفتار ذلیلانه و حقیرانه برخی از کشورهای مرتجع منطقه از عادی ساختن روابط با رژیم صهیونیستی گفتند: پایه‌های حکومت صهیونیست‌ها لرزان است و این دولت‌ها نیز حکومتشان پایدار نخواهد بود.

ایشان در بخش دیگری از این سخنرانی به مسئله قره باغ و حسن همجواری کشورها اشاره کردند و افزودند: ارمنستان باید از مناطقی که از جمهوری آذربایجان اشغال کرده، عقب نشینی کند و زندگی مسالمت آمیزی به عنوان همسایگان ما کنار ما داشته باشند و در آن منطقه‌ای که ارامنه حضور دارند، حقوق ارامنه هم باید حفظ شود؛ بنابراین، این پیشنهاد و راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خاموش شدن این جنگ است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و ارادت مردم قم به کریمه اهل بیت (ع) گفتند: امروز نه تنها حرم حضرت معصومه پناهگاه مردم و بزرگان در کشور است بلکه مامنی برای مردم سراسر جهان شده است.

ایشان با اشاره به اینکه تربیت یک مسئله اساسی در جامعه ماست گفتند: خانواده، مدرسه، رسانه و به ویژه فضای مجازی و جامعه نقش کلیدی در این تربیت نسل ما دارند.

دیدگاه‌ها   

شهبازی
#4 شهبازی 1399-08-19 12:31
به خدا این دولت دیگه رد داده
نقل قول کردن
سید علی مهریزی
#3 سید علی مهریزی 1399-08-18 04:57
نمی دانم چه گناهی کردیم توی ایران به دنیا آمدیم یک دنیا دشمن ایرانه و مردم ایران باید تاوانش رو پس بدن
نقل قول کردن
قرن آبادی
#2 قرن آبادی 1399-08-17 05:21
ای لعنت به باعث و بانی گرانی که نفسم رو بریده
نقل قول کردن
رسولی از قم
#1 رسولی از قم 1399-08-17 05:03
اگر گرانی ها با تحریم ربطی ندارد پس یعنی روحانی و اطرافیانش مشغول پر کردن جیب خود برای اماده شدن در انتخابات بعدی هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.