صدور پیام آیت الله حسینی بوشهری درخصوص سیل اخیر استان بوشهر99/09/19

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن اعلام همدردی با خسارت دیدگان سیل اخیر ؛ از مسوولان خواستند با بکارگیری همه ظرفیت ها در رسیدگی به مشکلات مردم مناطق آسیب دیده با قوت و همت بیشتری اقدام کنند .

صدور پیام حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» درخصوص سیل اخیر استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر؛ متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خسارات و مشکلات به بار آمده به ویژه از دست دادن جان برخی از هم استانی‌های عزیز از بارندگی‌های روزهای اخیر در استان، به ویژه دشتستان بزرگ موجب تاثر و تألم فراوان گردید.

ضمن عرض تسلیت به تمامی منسوبین به این عزیزان و ابراز همدردی با تمامی خسارت دیدگان، همه ما وظیفه داریم تا به هر نحوی که میتوانیم به کمک آسیب دیدگان از این چنین حوادثی بشتابیم.

خصوصا شایسته است تا دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار با قوت و همّت بیشتر و همچنین مجموعه‌های مردمی تلاش خود را برای کمک به مناطق آسیب دیده به کار گیرند تا گوشه ای از آلام مردم عزیز مصیبت دیده و خسارت دیده بر طرف گردد.

بررسی اینگونه حوادث دشوار و جانکاه برای مردم عزیزمان ضمن تذکر، زمینه و بستری است برای اصلاح، رشد و توسعه زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که میتواند با تدبر و برنامه ریزی هوشمند، خسارات را از بین برد و‌ یا به حداقل برساند.

انتظار می رود همه ما بویژه مسئولین در سطح ملی و استانی و مجموعه های مردمی با یاری رساندن به تمامی آسیب دیدگان نزد خداوند و مردم شریف و‌ نجیب استان بوشهر سربلند بیرون آییم.

۱۸ آذر ماه۱۳۹۹

سید هاشم حسینی بوشهری

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.