رویش‌های انقلاب دشمنان را در تحقق توطئه‌ها ناکام می‌گذارند99/10/15

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خیّران را افرادی سختکوش، همیشه در صحنه و در عین حال محبّان و محبوبان الهی دانستند و گفتند: رویش های انقلاب به دشمن اجازه نمی دهد در توطئه هایش موفق باشد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در آیین رونمایی از 1600 کپسول و مانومتر اهدایی خیّرین سلامت استان قم به جمعیت هلال احمر با بیان این که این گونه مواسات مؤمنانه در قم می تواند الگویی برای سراسر کشور باشد اظهار کردند: حضور بنده در نشست امروز برای آن بود که خیّرین عزیز ما را نیز در ثواب خود شریک کنند و وقتی در روز قیامت از دست خداوند جایزه می گیرند، به یاد ما هم باشند.

ایشان در ادامه به همت بلند خیرین و مجمع خیرین استان به عنوان جمعی سختکوش و همیشه در صحنه اشاره و بیان کردند: من امروز جایزه ای برای شما ندارم، اما جایزه مهم را از خداوند خواهید گرفت که فرمود «فلهم أجرهم عند ربّهم»، آن هم در شرایطی که خیّران و انفاق کنندگان در راه خدا نه نسبت به آینده جای نگرانی دارند و نه نسبت به آن چه انجام داده اند پشیمان هستند.

یکی از نکات درباره رابطه محبّ و محبوب آن است که ما گاهی کسی را دوست می داریم، اما نمی دانیم او هم ما را دوست می دارد یا خیر که البته درباره اقدامات خیّران باید گفت که خود خداوند آنان را دوست می دارد و خریدار محبت آنان نسبت به خود است.

خیّرین به سبب محبتی که به خداوند داشته اند، قدم در این راه پُر خیر و برکت گذاشته اند و حتی برخی از آبروی خود استفاده کرده و دیگران را به کار خیر دعوت می کنند و از این رو، خداوند هم با تعبیر زیبای «إنّ الله یُحبّ المحسنین»، پاسخ اقدام خیرخواهانه خیّرین را می دهد و چنین بیان می فرماید که نیکوکاران را دوست می دارد.

بنابراین خداوند خطاب به خیران و انفاق کنندگان با اخلاص چنین بیان می فرماید که شما به خاطر من قدم در راه خدمت به مردم گذاشتید و من هم شما را دوست می دارم و به شما پاداش می دهم.

ایشان سپس خطاب به خیّران گفتند: شما محبّ و محبوب خدایید و بدانید که نعمتی بالاتر از این وجود ندارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور خانواده شهید فخری زاده در این مراسم، شهادت آن شهید عالی مقام را از حوادث تلخ اخیر دانستند و خاطر نشان کردند: مطمئن هستیم که رویش های انقلاب به دشمن اجازه نمی دهد در توطئه هایش موفق باشد.

ایشان در ادامه به سالروز شهادت شهید سلیمانی اشاره و تصریح کردند: آیه مبارکه «إنّ الّذین آمنوا و عملوا الصّالحات سیجعل لهم الرحمان وُدّا» نشان می دهد که ایمان و أعمال صالح به الهام و القای محبت از سوی خدا می انجامد و به همین دلیل است که شهید سلیمانی به سردار دل های همه آزادیخواهان و دوستداران بشریت تبدیل می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.