رئیس جامعه مدرسین: دشمن با ترور دانشمندان نمی‌تواند کاروان علم را متوقف کند99/10/15

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: دشمن علم و دانش را نشان گرفتند. دانشمندان هسته‌ای ما را ترور و تصور می‌کنند اگر آن‌ها را از سر راه بردارند کشور ما را از پیشرفت بازخواهند داشت، اما کاروان علم متوقف شدنی نیست و امروز مسئله دانش تنها وابسته به یک فرد یا افراد مختلف نیست.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها، با اشاره به اینکه باید قوی باشیم تا در مقابل دشمن بایستیم، بیان کردند: دشمنان نشان می‌دهند که با پیشرفت و دانش ما مخالف هستند و همانگونه که در ذهنشان می‌پرورانند تلاش می‌کنند ملت ایران را به خود وابسته کنند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تصور می‌کرد این زنجیره از هم گسسته شده و ملت ایران باقی نمی‌ماند و نظام در حال فروپاشی است.

دانشمندان هسته‌ای ما را ترور و تصور می‌کنند اگر آن‌ها را از سر راه بردارند کشور ما را از پیشرفت بازخواهند داشت، گرچه از دست دادن دانشمندان هسته‌ای برای ما ضایعه به شمار می‌رود، اما کاروان علم متوقف شدنی نیست و امروز مسئله دانش تنها وابسته به یک فرد یا افراد مختلف نیست.

مسئله مهم فکر و اندیشه است که در نسل ایران اسلامی ما نهادینه شده و اگر یک فردی از میان یک جمع برود رویش‌ها به گونه‌ای زیباست که می‌تواند جبران و تدارک کند، یکی از آن‌ها این ترورهاست که دشمن در روش کار خود قرار داده، اما هرگز مانع پیشرفت ما نخواهد شد.

دیدگاه‌ها   

سهند
#1 سهند 1399-10-17 06:30
به این گونه اخبارعادت کرده ایم دانشمندان ما را می کشند وما میگوییم انتقام میگیریم و چندی بعد همه فراموش می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.