نیروی انتظامی، مرد میدان کار و کارزار است99/10/17

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کردند: شهدای نیروی انتظامی، شاهد و گواه روشنی است که ناجا هرجا احساس وظیفه و تکلیف کند آنجا مرد میدان کار و کارزار است.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات و همچنین فرمانده انتظامی استان قم با وی، در ابتدای سخنان خود سالگرد شهادت سردار دل ها "حاج قاسم سلیمانی"، شهادت دکتر"فخری زاده"، ارتحال حضرات آیات "محمد یزدی" و علامه" محمد تقی مصباح یزدی" را تسلیت گفتند.

ایشان خطاب به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفتند:  توانمندی، ابتکار و خلاقیت با تاییداتی که از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دریافت کرده اید، آینده ای بسیار روشن برای شخص حضرتعالی و نیروی انتظامی متصور است.

مسئولیتی که دارید مسئولیت بسیار خطیری است، نیروی انتظامی در کشور ما نقش کلیدی و اساسی دارد، مأموریت او تنها به درون جامعه خلاصه نمی شود بلکه مرزهای جغرافیایی کشور را نیز شامل می شود.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی، شاهد و گواه روشنی است که پلیس کشور، هرجا احساس وظیفه و تکلیف کند آنجا مرد میدان کار و کارزار است، گفتند: ناجا نه تنها برای حفظ مرزها و جلوگیری از ورود اشرار سعی وافر دارد، بلکه خدمت بزرگی به مجموعه ای از جهان است چون مبارزه ای که با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر می کند، اگر در هرکشوری راه باز شود و این ها ورود پیدا کنند باعث از بین رفتن وضع فکری و خصوصیات نسل جوان آن منطقه خواهد شد بنابراین نیروی انتظامی حق بزرگی بر گردن کشورهای اروپایی دارد، علی رغم خدمات بی بدیل این نیرو همواره مورد بی مهری اروپائیان و دشمنان اسلام قرار گرفته و نادیده گرفته شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به کارنامه درخشان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفتند: وی از شاگردان علامه مرحوم "مصباح یزدی" است که سطوح عالی حوزه علمیه را گذرانده و در نیروی انتظامی بسیار خوب عمل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از عملکرد فرمانده انتظامی استان، تصریح کردند: سردار "میرفیضی" از زمانی که در استان قم عهده دار مسئولیت شده ایده های خوبی را ارائه و عملیاتی کرده است و امیدواریم به زودی ثمره آن ها را مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها   

طالقانی نژاد
#1 طالقانی نژاد 1399-10-20 06:37
ابهت نیروی انتظامی در فضای مجازی شکسته شد این فضای افسار گسیخته تا کی باید تلفات بگیرد چرا کسی پیگیر امنیت فضای مجازی نیست پلیس فتا فقط حرف است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.