بخشی از پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است99/11/05

دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با  حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، رئیس جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی اظهار داشتند: «ماه بهمن را که در حقیقت، بهار انقلاب است، به شما و همکارانتان تبریک عرض می کنم.»

رئیس جامعه مدرسین در ادامه به پیشرفت های روز افزون انقلاب اسلامی اشاره کردند و بیان داشتند: «دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند».

«بخشی از این پیشرفتها مرهون زحمات و تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.»

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقاء امنیت کشور برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات با ابراز خشنودی از انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به ریاست جامعه مدرسین، به بیان گزارشی از آخرین تحولات کشور و منطقه پرداخت.

دیدگاه‌ها   

یاشار
#1 یاشار 1399-11-07 07:13
وزیر اطلاعات این کاره نبود مثل خیلی جایگاه ها تو کشور که صاحبانشان این کاره نبودند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.