آیت الله رئیسی افرادی انقلابی، ولایتمدار و متخصص برای دولت انتخاب کند1400/04/19

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امام جمعه قم در سخنان آدینه ای خود که از شبکه استانی نور پخش شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفتند: ما در 28 خرداد امسال شاهد چهار انتخابات بودیم که مهمترین آن انتخاب رییس جمهور کشور بود.

ایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ابراز داشتند: امروز شاهد قطعی برق و آب مکرر مردم هستیم و همچنین کشور دوباره درگیر شیوع و همه گیر شدن بیماری منحوس کرونا شده است.

آیت الله حسینی بوشهری بر ضرورت هم افزایی سه قوه تأکید کردند و گفتند: انسجام، اتحاد و همبستگی سران سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه زمینه های آرامش و آسایش مردم و ملت را فراهم خواهد ساخت.

ایشان با تاکید بر انتخاب کابینه انقلابی و کارآمد از سوی رییس جمهور منتخب افزود: آیت الله رئیسی افراد انقلابی جهادی، متخصص، کارشناس و پایبند و معتقد به ولایت فقیه را برای کابینه و هیأت دولت خود انتخاب کند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: آیت الله رئیسی از ظرفیت نخبگانی کشور در هیأت دولت استفاده کند و با تشکیل هیأت اندیشه ورز از حوزویان و دانشگاهیان برای حل و کاهش مشکلات کشور بهره ببرد.

ایشان با بیان اینکه امروز زمان رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده، گفتند: باید امروز آیت الله رئیسی خود را رییس جمهور تمام اقشار و آحاد مردم بداند و برای حل مشکلات و معضلات ملت تمام تلاش خود را انجام دهد.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به فرا گیر شدن دوباره بیماری منحوس کرونا اظهار داشتند: از مسؤولان دولتی انتظار داریم که روند افزایش تولید واکسن داخلی را تسریع بخشند تا اینکه اقشار مختلف مردم واکسینه شوند.

ایشان با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلیمن محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر انقلاب، افزودند: ما از ایشان انتظار داریم که در اجرای عدالت، اعاده حقوق عامه مردم و کاهش اطاله دادرسی کوشا باشند و همچنین در دوران ریاست ایشان شاهد حرکت جهادی و انقلابی در قوه قضاییه باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تسلیت شهادت امام جواد الائمه(ع) گفتند: با تولد امام جواد (ع) زبان مخالفان شیعه بسته شد و همچنین جلوی انحراف در دین شیعه گرفته شد.

امام نهم شیعیان در سن کودکی به مقام امامت رسید و ایشان در مقابل دانشمندان و علمای مذاهب و ادیان دیگر به مناظرات علمی می پرداختند و امام جواد الائمه(ع) از این مناظرات سربلند و پیروز بیرون آمدند.

ائمه اطهار(ع) و امام جواد الائمه(ع) هیچ گاه تسلیم حاکمان زور و جور زمان خود نشدند و این سیره ائمه اطهار(ع) این پیام را دارد که جوامع اسلامی هیچ گاه تسلیم زور گویی ها و ظلم استکبار جهانی نشوند.

دیدگاه‌ها   

معتمد
#1 معتمد 1400-04-21 06:57
سی سال اصلاح طلبان مملکت رو به باد فنا دادن از رو نمیرن کشور فقط با انقلابی ها به نتیجه میرسه احمدی نژاد اینو ثابت کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.