برخورد سلبی خط آخر «حراست دانشگاه‌ها» باشد1400/04/29

رئیس جامعه مدرسین با اشاره به نقش «ارشادی» حراست دانشگاه‌ها اظهار کردند: الزما از حراست انتظار برخورد سلبی وجود ندارد، زیرا این خط آخر است و اگر نقش هدایتی درست و دقیق اجرا شود، گاهی اصلاً به برخورد نیاز نخواهد شد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار با مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کردند: توسعه علمی جزء افتخارات و برگ برنده‌های یک کشور است. علم یک اعتبار ذاتی دارد و مرزی برای آن وجود ندارد. بنابراین حرمت عالم باید حفظ شود.

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان، تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی را کمکی برای گسترش دانش در کشور دانستند و گفتند: در اینجا یک پسوند اسلامی وجود دارد که یعنی ما با جهت‌گیری اسلامی این دانشگاه را راه‌اندازی کردیم و به‌ عبارت‌ دیگر اینجا باید صبغه اسلامی داشته باشد.

وظایف شما به‌ عنوان حراست محدود و دارای مرزبندی است ولی این مرز را باید به‌خوبی پاسداری کنید و مطمئن باشید که در بخش‌های دیگر هم تأثیرگذار خواهد بود.

سعی کنید حق کسی بی‌جهت ضایع نشود. روی هر گزارشی که به شما داده می‌شود تحقیق کنید و به یکی  دو گزارش اکتفا نکنید؛ چراکه آبروی هر فردی دارای اهمیت است.

آیت الله حسینی بوشهری اداره بهتر کشور را در گرو خروجی‌های مراکز علمی دانستند و تاکید کردند: اگر نمایندگان مجلس، وزرا و مجموع مسئولان کشور را نگاه کنید خواهید دید که اکثر آنها از فارغ‌التحصیلان کشور خودمان هستند و کشور دست این‌ها سپرده‌ شده است؛ خوب عمل کنند یا بد.

رئیس جامعه مدرسین با اشاره  به نقش «ارشادی» حراست اظهار کردند: الزما از شما انتظار برخورد سلبی نیست، زیرا آن خط آخر است. فطرت انسان‌ها پاک است. اگر این نقش هدایتی درست و دقیق اجرا شود، گاهی اصلاً به برخورد نیاز نمی‌شود.

دیدگاه‌ها   

سهیلا م
#1 سهیلا م 1400-05-01 09:33
حراست دانشگاه ها یک سری آدم عقده ای هستن که فکر میکنن خودشون تو جوانیشون خیلی پاک بودن و الان هر کی کوچکترین اشتباهی کنه باید دار بزننش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.