تغییر ساختارها در همه ارکان دولت باید عملیاتی شود/ حوزه‌ علمیه همواره در کنار مردم و مسئولان است1400/06/13

رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین گفتند: در کنار کارهای روزمره دولتمردان باید به مشکلات ساختاری کشور نیز بپردازند و با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» رئیس جامعه مدرسین در دیدار با حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشتند: انتظار می‌رود که با برنامه‌ریزی درست و حساب شده گام‌های بلندی در مسئولیت جدید بردارید.

توکل به خدا را به‌ عنوان یک مبنا برای خود قرار دهید و با توکل به ذات اقدس الهی در مسیر رضایتمندی و خدمت به مردم گام بردارید.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند: توکل به خداوند گره‌های کور را باز می‌کند و باید با مدد گرفتن از خداوند تلاش‌های خودمان را دو چندان کنیم.

خداوند به شما به‌ عنوان یک جوان این توفیق را داده است که با انگیزه و نشاط در این وزارت‌خانه مردمی مشغول خدمت شوید و این چهار سال یک فرصت ارزشمند برای شما است که باید قدر آن را بدانید.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند: سعی کنید در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های خودتان همواره یاد خدا را در نظر بگیرید و برای مردم مثال‌زدنی کشورمان سنگ تمام بگذارید.

در کنار کارهای روزمره به مشکلات ساختاری کشور نیز بپردازید و با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کنید.

رئیس جامعه مدرسین بیان داشتند: اگر این ساختارها را اصلاح کنید، یک ریل‌گذاری مناسبی برای دولت‌های آینده ایجاد کرده‌اید.

ایشان به بیکاری اشاره کردند و گفتند: سرمایه ما مردم است و انقلاب در صورتی ماندگار است که مردم را در کنار خودش داشته باشد.

ایشان با بیان این که تصاحب فکر و اندیشه مردم هدف اصلی دشمنان نظام است، بیان داشتند: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه صورت‌گرفته است که باید با آن مقابله کرد.

رهبری‌های داهیانه رهبری و حضور مردم در صحنه همواره دشمنان را شکست داده است به همین علت تنها خطری که کشور را تهدید می‌کند تصاحب فکر و اندیشه مردم است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به آمادگی حوزه‌های علمیه برای همکاری با دولت سیزدهم، خاطرنشان کردند: حوزه‌های علمیه همواره در کنار مردم و مسئولان است و این مهم در شیوع بیماری کرونا کاملاً مشهود است، چرا که روحانیون در کنار کادر درمان به خدمت‌رسانی به مردم و بیماران پرداختند که انصافاً جهاد کردند.

دیدگاه‌ها   

ریاحی
#1 ریاحی 1400-06-15 08:11
از موقعی که رئیسی امده بورس هم رشد کرده مردم خیلی امیدوار شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.